Sayfalar

28 Temmuz 2013 Pazar

Bitenler Klübü


Bitenler klübünün yeni üyelerine merhaba diyelim... Bakalım bu süre içinde neler bitti.... Neler ''bitsinn gırrr'' neler '' neden bitti yeaaa'' idi...


Down Under Naturals Conditioner: Açıkçası güzel nemlendiriyordu. Doğal olması da benim için önemliydi. Yeniden alabilirim.

Bioblas Sarmaşık Özlü: İmza şampuanım. Kullanmadığım bir dönem saçlarım topar topar dökülünce anladım ki biz ayrılamayız.

Adını anlayamadığım Vanilya Club'tan çıkan maske: Muhteşemdi tek kelime. Bitki kokuyordu ve saçlarım bir anda ipek gibi oldu. Zannediyorum oldukça yüksek bir fiyata Vanilya Club'ta satılıyor.  http://www.vanilyaclub.com/
Watsons Çilekli Scrub: Sevemedim. Kokusu çok ağır geldi ve taneleri fena değildi; ama kokusu katlanılmayacak derecede çilekli yoğurt kokuyordu.

Yves Rocher: JArdin Monde güzel bir çiçek kokusu. Yaz için ideal.

L'occitane Hurmalı El kremi: Muhteşem kokusuna rağmen muhteşem nemlendirmeyen ve çok mutlu etmeyen minicik bir el kremi. Tekrar alacağımı zannetmiyorum. TBS'a yöneleceğim.

Too Faced LAs Gasm Maskara: Küf kokuyor. Bitti. Uzatıyor ve biraz hacim veriyor. Hayatımın rimeli diyemem.

Sephora Ruj: Çok seviyordum kendisini ama bu hale gelmiş erimiş bi türlü kıvama girmedi.

Beauty Blender Benzeri Sünger: Bu sürgeri en sevdiğim makyaj fırçalarımdan bile çok seviyorum. Gratis ve Watsonsta bulunuyor. Fondoten ve concealer için harika!

Kirpik Kıvırıcı: Bunu İstanbul'da pazardan almıştım. Artık miadı doldu. Atıyorum. (6 Yıl?)

Shisedo Pureness Tonik-Nemlendirici-Temizleyici: Yorumları burada

Yves Rocher Göz Kremi: Yorumları burada

Benri Pamuk: Ailecek seviyoruz.

Lancester Makyaj Temizleme Suyu: Muhteşemdi! Bioderma'dan bile iyi olabilir.

Benefit Hello Flawless Fondöten: Yorumları burada

Yes To Carrots Butter: Yorum için tık tık

Flormar Kapatıcı: Yorum için tık tık

Dior Nude BB: Yorumları burada


2 yorum:

  1. Tebrikler tatlim Gelsin yeniler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha tesekkurler...Gidenlerin en guzel yani yeilere yer açması degil mi :)

      Sil