Sayfalar

20 Temmuz 2013 Cumartesi

Too Faced, Too Faced Glamour to Go

Too Faced aşkımla selamlarım hepinizi...


Uzun süredir almak istediğim kimi zaman almaya gidince bulamadığım ya da yerine başka bir şey aldığım avuç içi kadar bir palet tanıtacağım size!

Paketi de masal kitabı gibi.. İki katlı, çekmeceli.. Tam Too Faced paketi ve ben bir paket insanıyım!

O kadar pratik ki seyahate gidecekseniz onun dışında almanız gereken şey fondöten, pudra ve alternatif bir ruj olacak.. Kullanıyorsanız baz ve aydınlatıcı belki...

Çünkü içerisinde 8 adet bir birinden güzel ve kaliteli far, bir adet allık ve bronzer ve bir de ruj var... Renkler o kadar özenle seçilmiş ki kombinasyonları çok sayıda yapmak mümkün...

En önemli yanı da Too Faced farlar çok kaliteli, çok kalıcı,çok  yumuşacık ve çok aşık olunası çok Too Faced!

Renkler simli ve simlik parlak olarak seçilmiş. Yani gece için mikemmel! Gündüz de kullanması çok mümkün renkler!

Allık, şeker pembesi ve parıltılı..O kadar güzel duruyor ki... Bronzer da aynı şekilde mat değil. Zaten bu palet mat bir palet değill!


Kendisi 70 küsür lira civarında idi sanırım. 69 TL olabilir. Ben Sephora'da %50 indirimle almış bulundum. Çok mutluyum iyi ki daha önce almamışım. İyi ki bu paleti almışım!

Ben bu tarz palet ürünleri daha çok seviyorum. Öneride bulunursanız beni mutlu edersiniz (:


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder