Sayfalar

20 Temmuz 2013 Cumartesi

Dior Nude BB Krem


Bu annem nasıl bir insansa gittiği her yerden sample alır. Ama yani aldıklarını ben deve yüküyle alışveriş yapınca bile vermiyorlar. Sinirlerim harap oluyor. Neyse bu ürünlerden biri de Dior Nude BB krem.

Açıkçası BB insanı değilim. Yani yüzümde kapatıcılık işini az da olsa görmeyen bir şeyi sürmektense sürmemeyi tercih ederim. Ya da Benefit Hello Flawless gibi çok hafif yapılı ve kapatıcılığı olan bir şey sürerim.

İşte bu düşüncelerimi yıkan şey Dior BB krem oldu. Dior yapmış yapacağını. O kadar su gibi o kadar akışkan ve kapatıcı ki.. Buildable sanırım. Çünkü üst üste uygulayarak lokal kapatıcılık sağladım. Cildim reaksiyon vermedi ve kalıcılığı çok çok çok iyiydi. (Aşırı ötesi hassas cildimde!) Gerçi üzerine Lancome Teint Miracle pudra geçtim. Ama pudranın kalıcılığını beğenmiyorum o ayrı!

02 numara benim elimdeki ve ben vampir beyazı cilt tonumdan biraz daha yanarak insani bir beyazlığa ulaşmış olduğum için rahatça kullanıyorum. Yine de cuk oturuyor diyemem.Anlamadım nedendir Türk kızları karadır diye 01 num.ı getirmemişler her halde. Aynı sorunu Lancome Teint Mir. pudrada da yaşadım.

Büyük bir sample ve 3-4 kez kullanma imkanım oldu. Spf 15 içermesi de önemli bir nokta. Sonuçta spf 30 ile spf 50 faktörün koruması arasında % 2 lik bir fark var. Sampleın gücü adına bu BB kreme cidden bayıldım ve en yakın zamanda almayı düşünüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder