Sayfalar

15 Haziran 2013 Cumartesi

Sephora Minnacik Makyaj Seti





Sephora'nin doğum günümde bana hediyesi olan bu mini minnacik bu sette allık,  far ve ruj bulunuyor. Renkler o kadar güzel seçilmiş ki tam çantaya atmalik seyahate çıkmalık.

Dört adet far, iki adet ruj ve bir tane de allık bulunuyor.

Allık böyle peachy coral dedikleri şeftali-mercan karışımı. (Rengi belli edemedim bir türlü) Duruşu,  dağılması çok iyi.

Farları da aynı şekilde başarılı buluyorum. Pigmentasyon harika, dokusu yumuşacık...

Rujlar  elbette ki çok kalıcı değil. Bu da bence çok normal.
Bu paletin satılık olup olmadığını  bilmiyorum ama öyle ise kesin bitince alırım. Çünkü  gece için,  gündüz için farklı kombinasyonlar yapmak mümkün.

Black Kart sahiplerine verilen bu guzel hediye için teşekkürler Sephora.

2 yorum:

  1. Cok guzel gozukuyor bende merak ettim bu paleti gittigimde bakacagim,. Banada beklerim http://balbocegiilekozmetik.blogspot.com/ :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben baktım ama goremedim sanırım sadece hediye :)

      Sil