Sayfalar

22 Kasım 2012 Perşembe

BB KREM NE DEĞİLDİR?

Evet arkadaşlar BB kremler 2012'nin patlayan bombası! Ama maalesef BB krem nedir bilen yok gibi bir şey. O yüzden ben de BB krem ne değildir demek istedim.

BB krem bir renkli nemlendirici değildir.
BB krem bir Fondetein değildir.
BB krem gece kullanılabilecek bir krem hiç değildir!
Ucuz kremler de BB krem değildir arkadaşlar.

BB krem aslında estetik ameliyat geçiren hastalar için morluk, leke, iz tedavisi amacıyla geliştirilmiş kapatıcı güneş korumalı nemlendirici özelliği olan aslında medikal kremlerdir. Genelde Uzak Doğu'da asıl BB kremler satılmakla beraber Almanya'da da gerçekten iyi markalar olduğunu duydum. Maalesef arkadaşlar Uzak Doğu'lu kardeşlerimiz bu Avrupa'ya ihrat etmiyorlar henüz ve bulmak pek de kolay değil. Buldunuzda ise göreceğiniz renkler sizi pek mutlu etmeyecektir bence eğer ki Uzak Doğu'lu bir dedeniz yoksa. Bu arada artık sevgili Sephoramızda da Erborian'ın BB kremleri satılmaya başlandı ve dünyanın en iiyi BB'si deniyor onun için. Tabi LAura MErcier ve Benefit de kullanılabilecek çok güzel ürünler.. DENENMELİ!

Her neyse ben de Garnier ucuz diye bir anlık alışveriş krizimde tutamadım kendimi ve 17 lira yeaaa nolcahh al gitsin dedim.Aldım gitti.Cildim kesinlikle emmedi. Hatta kustu kremi. Böyle elimi sürdükçe elime geliyor resmen. Açıkcası rengi de bana pek gitmedi. Çok çok kuru bir cildiniz yoksa kullanmanızı tavsiye etmem. Benim karma bir cildim olduğu için kimi yerlerde başarılı olsa da yağlı bölgelerim adete bir bataklık.. Bir cakee görünüm oluşa geldi. Bu arada benim cildimdeki kırmızı izleri de kapatmadı. Kırmızı iz dediğim de o günkü çıkmış sivilce izi yani. Concealer kullanmak gerek altına ki bu da aslında BB kremin doğasına aykırı. Ama kullanılmayacak gibi mi? Hayır tabiki at çantaya elbet bir gün lazım olur belli mi olur. (:
Bendeki de bu açık renkli olanı. Tabi bende gene koyu durdu ilk aldığımda ama biraz solaryumdan sonra hiç fena olmadı. Bu arada yüzüme solaryum sonrası sürdüm ve iyi geldi bu da dip notum olsun (:


Bobbi Brown!!! Eveet BB kremi Türkiye'ye ilk getiren markalardan birisi ki fondetein gibi bir yapısı var Bobbi Brown'un kapatıcılığı güzel ciltte duruşu çok güzel. Gerisi benim için o noktadan sonra pek önemli olmadı zira. (:



Bir de iyi olduğunu düşündüğüm diğer marka Clinique. Evet Milliyet Gazetesinde böyle bir haber var. Aama bugün domates bile kansorojenken seçim sizin tabi.

Bu arada Este Lauder'ın da çok iyi olduğunu duymuştum. Ama denemedim.

Watsonslarda da maşallah neye elinizi atsanız BB krem. Arko bile yapcak bence yakında el için BB krem, ayak için BB krem.. Göz altı için bile varken. Gerçi ben Garnier'in göz altı roll on larını çok seviyorum ve kim sorsam çok seviyorken eee ben de bir göz altı BB kremini deneyeyim bari hadi öptüm bay!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder