Sayfalar

23 Kasım 2012 Cuma

Göz Makyaj Temizleyicileri

Günün önemli sorunlarından biri. Bir kere göz makyajı temizlemek çok önemli. İçindeki maddeler neler, cilde allerji yapıyor mu? Sonuçta göz çevresi çok hassas.Özellikle de benim. Kendime uyanları bulmak için çok çaba sarf ettim doğrusu neler neler denedim. Şimdi bunlara bir göz atalım bakalım.

1. Olay (sözde) waterproof göz makyaj temizleyicisi: Ben bu ürünü kullanamadım arkadaşlar direk çöpe attım. O zamanlar Lancome Hypnose Drama Waterproof maskara kullanıdığım için böyle bir temizleyici almıştım. Gözlerimi inanılmaz yaktı ve kirpiklerimi kopardım resmen rimeli çıkaracağım diye.


2.Loreal makyaj temizleyicisi:Kuzenimin nefret ettiği; ama benim bayıldığım bir temizleyici. Hassas gözlere uygun olduğu yazıyor ve bence uygun üstelik güzel temizliyor. Bende yanma da yapmadı.


3.Yves Rocher göz makyaj temizleyicisi: Bu ürünü Y.R. ilk kez kart açtırdığınızda yaptığınız ilk alışverişle beraber hediye ediyor. Tek bazlı bir ürün.Tabi bir de doğal. Özellikle göz çevresine doğal ürünler kullanmak bence daha önemli. Güzel temizliyordu. Hatta pamuktaki makyajın üstüne dökünce pamuk bembeyaz oluyordu akıp gidiodu makyaj kesinlikle başarılıydı ve bu ürünü bitirdim.

4.Sephora İki Fazlı Waterproof göz makyaj temizleyicisi: İşte bu ürün bir harika. Kesinlikle müthiş bir temizlik ve asla göze rahatsızlık vermiyor. Çalkala kullan!

5. Yves Saint Laurent göz makyaj temizleyicisi: Bu ürün de gerçekten harika. Gözlerimi hiç yakmadı,performansı başarılı ama Sephora'dan pek farklı da değil.Tek büyük fark fiyatları :D



Ama ama bence en iyi göz makyaj temizleyicisi gül yağı.Hem tüy köklerini beslemio,hem gözleri nemlendirio, hem çok güzel temizliyor hem de çok doğal tabi ki tercih sizin (:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder