Sayfalar

22 Kasım 2012 Perşembe

Bak Yeni Yıl Geliyor İndirim Getiriyor!!!!

Evvet arkadaşlar!! Yeni yılın yaklaşmasıyla kozmetik üreticileri kofreleri piyasaya sürdüler... Neler var neler 700 liralık setlr 150 liralara yok bilmem kaç liralıklar bilmem kaç liralara satılıyor.Tabi bunlar Sephora'da olmuyor.Şahsen benim için Sephora'da alışveriş yapmak ayrı bir zevk iken Boyner ve YKM indirim konusunda aşmış durumdalar. Gerçi 25 Kasım'a kadar Sephora markasına ait olmayan her hangi eski makyaj malzemelerinizi Sephora'ya götürdüğünüzde Sephora markalı ürünlere %40 indirimle sahip oluyorsunuz. Ama orada o kadar fazla marka varken Sephora'nın kendi markasına dönüp bakasınız gelirse...

Her neyse şu ara Boyner'lerde ve YKM'lerde Cliniqu'nin All About Eyes (Göz kremi, serumu...vs.), temizleyici-tonik-nemlendirici setleri makyaj setleri setleri de setleri çok uygun fiyatlarla satılıyor. Ben de kendi payıma düşeni aldım tabi. Ancak ben kendime cilt ürünlerinden ziyade makyaj seti aldım.


İşte bebeklerim

Burada bir far paleti, bir kirpik altı rimmeli, bir rimmel bir kalem ve chubby stick var!!!! Chubby stickleri hep denemek istemiştim;ama YSL'nin voluptesi ve Dior Addict'in yapılarını sevdiğim için pek de cesaret edememiştim.Sonunda elime geçti ve bunların hepsi 99.00 tl gibi bir fiyata benim oldu!!!

Rimmel gayet başarılı,(Clinique de rimmel mi yaparmış diyen ben söylüyorum bunu) High Impackt Mascara 01 numara siyah ve uzatıcı dolgunlaştırıcı etkisi oldu bende.

Kirpik altı maskarası da oldukça kolay kullanımlı ve başarılı bence.

Cream shaper for eyes kalemi benim elimdeki kahverengi. Kahverengi aslında hiç kullanmadığım bir renk ama paletle beraber düşününce güzel olabilir gibi geliyor. Oldukça yumuşak bir yapısı var ve çok kolay sürülüyor.

Chubby stick 06 Whoppin'watermelon benim dudaklarımla aynı renk çıktı pek kullanacağımı sanmıyorum;ama doğal bir makyaj için tabi ideal.

Far ise K62 numaralı palet genelde mor ve kahverengi ağırlıklı.Özellikle içinden çıkan fırçaya bayıldım.



en pembe renk rujun duruşu diğer sedefliler ise farlar.Işıktan dolayı çok belli olmuyorlar. Kalem de göründüğü gibi hepsini bi yerde yapıverdim :D


Bu arada şahane pembe makyaj çantası sanırım bu seti almama sebep oldu :S

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder