Sayfalar

22 Kasım 2012 Perşembe

Duş jelleri,Sabunlar,Lotionlar,Butterlar

Koku..Patrick Süskind ne kadar da tutkulu anlatmamış mı kokuyu. Jean Baptiste kadar olmasa da çok iyi bir burnum vardır. Kokladığım kokuyu asla unutmam. Kokladığım kokunun içindekileri de ayırt edebilirim. Ee tabi hal böyle olunca da koku bir tutku oluyor. 

Duş alırken muhteşem kokular duymak benim için bir terapi niteliğinde. Hele de annem evde yoksa ve ben buharla beraber müzik de açmışsam ooooh değmeyin keyfime kim takar komşuyu, suyu... 

Her neyse. Evet kokuları o kadar harika duş jelleri var ki ben onlara ölürüm ölürüm. Tabi yaz için ve kış için aynı kokuları kullanamayan bir insanım çünkü bu konuda çok hassasım. Kışın çikolatalı,şekerli, odunsu ve baharatlı kokuları severken yazın daha fresh kokular tercih ediyorum.

Öncelikle maalesef Ankara'da olmayan ve gelmesi için aylardır dua ettiğim BATH&BODY WORKS bir ikon bence!!! Resmen parfüm gibi. Kokuları üzerinizden çıkmıyor Allah çıkmıyor. Koku seçeneği de o kadar geniş ki!! Şahsen ben En büyük boydaki Coconut Aurubasından bir body cream! Yok böyle bir koku resmen parfüm gibi kokuyormuşum! İnanılmaz yumuşatıyor, hemen emiliyor, buram buram kokuyor ve maalesef bitiyor :( resimde de göreceğiniz gibi kestim son damlasına kadar kullanacağım. Bu hindistan cevizi kokulu creami sevmeyecek insan yoktur bence.

 Yazın ise bu bebekleri kullandım. Mükemmel nemlendirdiler lotion olmalarına rağmen. Kokuların kalıcılıkları, nemlendirme özellikleri ve kokuları harika. Hemen emiliyorlar ve benden 10 yıldızı kapıyorlar.


Victoria Secret ise Türkiyede bence kalite namına bir şey vermiyor. Tekstil için de kozmetik için de! Gel gelelim ben de bir furyaya kapılıp body lotionlarım bitecek diye bir tane alıverdim. Tabi indirimden aldım yoksa salak değilim yani şuncacık şeye 40 küsür lira vereyim.Body Works olsa neyse. Her neyse nemlendiriciliği süper değil. Çabuk emiliyor. Kokusuna da pek aşık olamadım;ama kokusunun kalıcılığı başarılı duş alıp sürdüğünüzde üstünüze giydiğiniz şeyde kokusu kalıyor. Ama yine söylüyorum bir B&BW değil. Ben şunu almıştım. Bir daha alır mıyım? Aynı fiyata bulursam niye olmasın (:


Tabi bir de parfüm lotionları var ki ben de iki tane var şuan.Bir tanesi Armani Code ve diğeri Belle D'Opium  Yves Saint Laurent. Armani bitmek üzere ama YSL'yi kullanmaya kıyamadım açıkcası. Tabi kalitelerini söylemeye bile gerek yok. Harika kokuyorlar harika nem veriyorlar. Ben parfümle beraber set halinde almıştım ikisini de haricen almam çok pahalılar :D



Duş jellerine gelecek olursak B&BW'ten aldığım duş jelim başta mükemmel ötesi koksa da kardeşimin buhar banyosunu açıp açıp jelimi bozmasıyla şuan tam olarak balık yağı gibi kokuyor.Duş alırken bir anda Türkan Şoray gibi 'Paluklarım tazedir.Gelip,görüp,alsana' diye bağırasım geliyor. O yüzden artık kullanılmayanlar listesine girdi. Hiç yakışmadı Bath and Body Workse.


Tabi kış gelince çikolata sevdam dile geldi ve hemen Sephora'dan Chocolate duş jelini alıverdim. Ben ettim siz etmeyin.Sephora'da kansorojenmiş.Bakınız üstelik öyle duştan çıkınca kokusu falan da kalmıyor. Ya da müthiş yumuşamış cildiniz olmuyor. Ama duşta kendinizi Kleopatra'nın kakao bulunduktan sonraki hali olarak hayal edebilirsiniz.

Yves Rocher'e gelirsek onunla ilgili bir resim koymaya gerek duymuyorum zira ne kokuları ne yapıları hoşuma gitmiyor.

Body Shop!!!!! Evet bu seri gerçekten olağan ötesi!!!! Bir şey söylemeye gerek yok!


Bir de sabunlardan bahsedelim de ayıp olmasın. Body Line'ın üzümlü sabunu!!!! Resmen mücevher değerinde!! Kime koklattıysam hayran kaldı! Yapısı, yumuşatması, kokusunun kalıcılığı... Yok böyle bir sabun!!! Ama tabi biraz pahalı (: Sene de iki üç kez alıp kendimizi şırmatmalık..Resimleri yok; ama bir body line noktası görürseniz koşarak gidin ve üzüm çekirdekli olan sabunu koklayın bence vazgeçemeyeceksiniz.

Ah tabi bir de Vaselline var!!! Geçen gün Gratis'ten indirimli olarak 12.90'a aldığım ikili gerçekten kötü!! Kakaolu diye aldım.Vaselline diye aldım.Reklamlara inandım da aldım. Amma velakin ne emiliyor ne kokusu kalıyor vıcık vıcık hiç sevmediğim bir şey çıktı üstelik de allerji yaptı. Şimdi sadece el kremi olarak kullanılıyorlar!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder