Sayfalar

22 Kasım 2012 Perşembe

RENKLERİ KİM SEVMEZ???

   Renkleri kim sevmez ki? Kırmızı,mor,llila,fuşya,sarı,antrasit... vs.. O kadar çok ki saymaya kalksam sanırım bu sayfa baya dolar. Bence insanlar renklerle yaşıyor. Bir bakıma renkler iç dünyamızın yansıması. Mesela baktım ben bugün biraz sofistikeyim. Neden mi? Çünkü ben bugün bordoyum. Yok tabi ki tırnaklarım bordo olanlar (: Renkleri taşımaktan en çok zevk aldığım yer tırnaklarım. Nerede değişik bir renk orada ben.. Tabi klasik kırmızı olmazsa olmaz! Tabi bu konuda bize büyük nimetler sunan kozmetik firmalarını da tebrik etmek lazım. Baktıkça tüm reyonu eve götüresi geliyor insanın. Bu ara Diamonds Tırnak trendine ben de kendimi kaptırdım. Kim kaptırmaz ki tabi (: o kadar harika ışıldıyorlar ki.. Sephora'da gördüm ilk tabi Ama aynısını WATSONS'da Alix Avien'de görünce yapıştım tabi. Sizinle de paylaşacağım tabi.. Yazdan kalma lezzetli çileklerrr veee tabi ki elmas parlaklığında tırnaklar (:



İşte buradalar.. Bu arada Alix Avien 110 numara resimlerde belli olmasada ışıkta elmas gibi parlıyorlar.

Altınd ise Rimmel 398 Black Pearl sürdüm

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder