Sayfalar

22 Kasım 2012 Perşembe

ŞAMPUANLAR???

ARKADAŞLAR GÜNÜN MODA CÜMLESİNİ SÖYLÜYORUM, SÜLFAATSIZ SAMPUAN SEÇİN!
Bir sürü doğal şampuan var piyasada ben de o bir çoklarını kullandım.Tresan bir ara favorimdi;ama nedense şuan hatırlamadığım bir sebepten kullanmayı bıraktım. Live Clean, Tresan
Evet 23 yaşımdayım ve işte bu benim şampuanım diyebileceğim şampuanı sonunda bu sene buldum!
Benim ince telli, aslında düz ama dalgalı da olabilen (banyondan ilk çıktığım gün dalgalı ertesi gün düz değişik bir saç), şuanda da röfleli saçlarım var. Aslında saçlarım parlak ve güzeldi. Herkes de çok beğenirdi. Ta kii o muhteşem tatile gidene kadar. Şampuan nedir unuttu saçlarım. Bakım mı? O da ne? Bakım ne arar la pazarda! Ay o yanlış oldu. Evet her neyse benim prenses saçlarım gitti kül kedisinin küllü kafası geldi. Böyle bir kırılmalar, bir dökülmeler, elimde kalan saçlar... Aman aman düşmanımın başına demem yani.

Neyse sonra ben biraz Pantene, biraz Elseve,biraz Giovanni -ki güya pahalı olur kendisi- biraz schwarzkopf kullandım (anam daha neler kullandım da peeh!) ve benim için şampuan schwarzkopftur dedim.
Tabi bir ara da doğal şampuanlara kafayı takıp saçlarımı rezil etmiştim.Yok bilmem ne otlu bilmem ne şampuanı da yok bilmem ne de... Yok anam benim saçlar doğallığı sevmiyor.(Tabi Bioderma'yı burdan uzak tutuyorum her ne kadar tester kullanmış olsam da güzeldi bence.) İlla kimyasal olacak! Olacaktı yaniii ;)

 Glis serisi gerçekten güzeldi. Hele o çalkala sık spreyler var ya. Neler neler var o seride.  Resimdekilerin hepsini kullandım ve fikirlerimi yazıyorum.


Şampuanı güzel temizliyor ve mis gibi kokuyor. Saçları da yumuşatıyor bence. Ama siyah olan seri fazlaca keratin yüklü olduğundan ki ben de onu kullandığımdan saçlar ağır ağır oluyor. Ama ipek gibi de yumuşuyor yani.Tabi bu arada benim saçlarım dökülmeye devam ediyordu.

Isıdan koruyucusu ÇOK KÖTÜ!! Saçlar yapış yapış oluyor ve sen şekil verene kadar o kafasına esen şekli alıveriyor valla...( ısıdan koruyucu bu seriye ait olmadığından yukarıda yok)

Serumu sprey olarak da kremsi olanı da gerçekten güzel. Ama sprey saçları ağırlaştırıyor. Ben en sondaki maskeyi kullandığımda krem kullanma ihtiyacı hissetmiyordum mesela. Kremi de biraz ağır; ama mesela sabunla yıkamak zorunda kalsanız saçlarınızı ipek gibi yapabilir.

Neyse sonra ben BİOBLAS ile tanıştım. Thermal Effekt kuru saçlar için olan şampuanı gerçekten çok başarılı. Onunla beraber de sarmaşık özlü saç uzatan kremini aldım. RESMEN  SAÇLARIM UZADI!!!! BENİM UZAMAYAN SAÇLARIM UZADI! Yukarıda link verdim ki siz de kendi şampuanınızı bulun anacım!

Şuan bu ikisiyle beraber John Frieda'nın kırmızı onarıcı serumunu ve Pantene'in çift fazlı onarıcı koruyucu spreyini kullanıyorum. Her an bir şampuan reklamından ekranlara adım atabilirim o derece süper saçlarım oldu :P her ne kadar bi karış saçlarım olsa da çok sağlıklılar şuanda. Kesinlikle erkek kardeşim de ben de Bioblas'cıyız bundan sonra!

Bu da J.F.'nın serumu. Fiat kalite olarak değerlendirirsem değmez bence yeniden almayı düşünmüyorum şahsen.Tabi bu başarısız demek değil. Güzel onarma sağlıyor;ama maske için pahalı sanki ha?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder