Sayfalar

11 Mart 2013 Pazartesi

Real Techniques Brushes/ Fırçalar

Ayy sonunda geldi beklediğim paket! Nasıl sevindim anlatamam. Yurt dışında alışveriş yasağı durumunu da böylelikle anlamış oldum. Yılda 5 kez alışveriş yapabiliyorsunuz. Benimle irtibata geçtiler id numaramı ve track numaramı yolladım. Sonrasında ürünüm geldi. Ay sabah sabah geldi nası sevindim....

Paketi resmen paramparça yaptım açmak için. Fırçalar yumuşacıkkkkk... Ve stabilitesi oldukça yüksek. Yani yumuşak diye şekilleri bozulmuyor. Bunlarla makyaj yapmak için sabırsızlanıyorum...


Ama bir beklediğim var ki sormayın... Kendisi taa Güney Kore'den canımmmm arkadaşım Ece tarafından alındıııı...Şimdi dört gözle hem Ece'yi hem de Shisedo fondöten fırçamı bekliyorum. Ona burdan bir kez daha teşekkür etmek istedim. Gerçi devamı gelecek ama olsun ... Teşekkürler Eceeeeeee Teşekkürler Eceeeeeee Teşekkürler Eceeeeeee Teşekkürler Eceeeeeee (:

İşte resimlerrrrr....




16 yorum:

  1. güle güle kullan :)) yılda 5 kez alışveriş yapma olayını nerden duydun merak ettim:)?? ve bu kozmetik alışverşi içinde geçerlimi??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canımm ((:

      Ya baktım spam'e bi sürü mail gelmiş aynı yerden açtım işte yazmışlar normalde yasak ama bizim bir ayrıcalığımız var yılda 5 kez alışveriş yapma hakkınız var bunun için de kimlik num dan kontrol etmemiz gerek diye. Ama belki de sadece amazon.com için geçerlidir. Öyle bile olsa fırçalar da kozmetiğe girdiğinden amazon'dan alışveriş yapma hakkımız olduğunu öğrendim.

      Bir de san francisco benefit bana ürün yollayamayacağını yazmış. Seninkiler nasıl geldi yaa çok da heveslenmiştim :)

      Sil
    2. aaa neden yollayamıyorlarmış??? ben 29 ocakta sipariş verdim o gün mail atmıştım gönderim yapıyoruz demişlerdi..

      Sil
    3. Bilmiyorum ki ısrarla gönderim yapamıyoruz diyorlar!

      Sil
    4. bnde bu fırçalardan alıcam amazondan aldın sanırım kaç günde geldi???

      Sil
    5. Evet amazon'dan aldım. 22 Şub.'ta sipariş vermişim Cmtsi günü. 18 günde geldi ama getiren çocuk kargoyu unutmuşuz dedi :S yani olması gerekenden geç geldi.

      Sil
  2. aldığın dükkanın ismini söylermisin bnden ondan alayım bari.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben bulup linkini atayım sana olur mu?

      Sil
    2. http://www.amazon.com/gp/product/B004TSF8R4/ref=oh_details_o00_s00_i00?ie=UTF8&psc=1

      http://www.amazon.com/gp/product/B004TSFE28/ref=oh_details_o00_s00_i01?ie=UTF8&psc=1

      Sil
  3. http://www.amazon.com/gp/product/B004TSF8R4/ref=oh_details_o00_s00_i00?ie=UTF8&psc=1

    http://www.amazon.com/gp/product/B004TSFE28/ref=oh_details_o00_s00_i01?ie=UTF8&psc=1

    YanıtlaSil
  4. Şimdiden güle güle kullan inşallah :D 20 gün sonRA!

    YanıtlaSil
  5. Merabalar, bende amazondan sipariş verdim pazar gecesi . bu sabah mail gelmis banada. Biraz kıt ıngilizcemle cevirdigim kadariyla bnmde kimlik numarami istemişler. Ve arastirirkn seninde ayni olayla karşılaştığını gordum. Açıkçasi korkmustum biraz. Bi sorun olmaz diye umit ediorum. Olmaz umarim degil mi? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yanlış hatrlamıyorsam kimlikti. Ama ID diyorsa TC kimlik numaranız Track diyorsa zaten amazonda orders da gözüken track number i girmemiz gerekiyor. Ben 20 günde aldm kargomu sizinki erken gelir inşallah (:

      Sil
    2. Inşallah :)) eet ID number diyordu. Çok teşekkür ederim :))

      Sil