Sayfalar

17 Mart 2013 Pazar

Kadınlar gününde aldıklarım ve yorumları

Sanrıım biraz geç kalmış bir yazı olacak bu. Ama en azından ürünleri deneyerek yorumları ile beraber yazmak istedim. Kadınlar gününde alacaklarımın bir listesini paylaşmıştım. Eh kısmen benzer şeyler aldım diyebiliriz.

Watsons Bourjois indirimi dolayısıyla sadece ordan alışveriş yaptım. Bakalım neler aldımmm...

Öncelikle rimmel aldım. Aslında çok da ihtiyacım yoktu. Neyse.. Ben farklı bir tane alacaktım; ama oradaki makyöz! istediğimin bu olduğunu söyledi neyse ben de denemeden aldım. Kötü mü değil. Uzatıyor ve volume veriyor. Ama ikisini de mükemmel yapmıyor. Yine de Too Faced Lash Gasm'dan daha iyi diyebilirim. Şuan onu kullandığım için... Gerçi geride bir Yves Saint Laurent bir de Benefit They're real var!

Fırçası benim sevdiğim pilastik fırçalardan. Çok ıslak değil, kuru değill.. Açtığımda kıvamı olmasını istediğim gibi desem yalan olmaz.


Gelelim normal fiyatına.. 40 TL.Ben buna 40 TL verir miydim? Pek sanmıyorum. Muhtemelen Hypnose Drama ya da YSL Shoking alırdım buna bu parayı verene kadar..


Rouge Edition serisini merak ediyordum. Gerçekten yumuşak sürümlüler. Dudak kusurlarını belli etmiyorlar..

Tanesi 38 TL olan bu rujlardan bir tane alacaktım; ama iki oldu. Çünkü bir tanesine öyle aşık oldum ki diğeri de öyle olur sandım. Koyu renk olan 09 Numara yanılmıyorsam dudakta mükemmel duruyor. Harika duruyor. Aşık oldum.


03 Numara da kabında bir muhteşem.. Gel gör ki dudaklarda çok zahmet istiyor. Renk vermesini sevemedim. Veremedi. Peçete geç sür peçete ve gene sür şeklinde ruju oturtmak gerekti.. Ama renk harika!


Aydınlatıcı yerine almak istediğim farı aldım. Ama hayal kırıklığı! Pigmentasyonu hiç sevmedim. Hiç de kaliteli bulmadım. Elime bile gelmiyor. Too Facedle karşılaştıramam bile! Neyse ki aydınlatıcı olarak kullanacağım! Buna rağmen rengini çok seviyorum.



Göz kalemi de alacaktım aldım. Simsiyah olması çok iyidi. Kahve kalem insanı değilim ben. BANA EN SİYAHINI VERİN! Ya ama hayal kırıklığı ya.. Cidden yani gözümde eve gelene kadar silinmiş. Hatta asansörde o'ha doktor bu ne! diye elimi gözüme bir sürdüm elim karardı.. Bu mudur yani! Bir de adam diyor ki 3 gün suda kalsın hiç bir şey olmaz! Oldu canım!

Neyse belki de gözümde krem vardı. Kalem o gün gününde değildi falan! Bir şans daha verip bu konuyu netleştireceğim.
  


Bourjois bir Channel markası ve nasıl böyle şeyler oldu anlamadım.

Neyse bir de watsonsun dudak balm ını aldım. Bir Yves Rocher değil. Tekrar almam...


Bir alışverişin daha sonuna geldik. Bye!

2 yorum:

  1. bu watsons lip balmdan bende de vardı,sıkıştırılmış yağ resmen,kokusu yüzünden kullanamadım :)
    ben de bloguma beklerim http://witchinpurpleplanet.blogspot.com/
    sevgiler..

    YanıtlaSil