Sayfalar

10 Mart 2013 Pazar

2013 İlkbahar- Yaz Modası

Bu boş pazar gününü daha fazla boş geçirmeyeyim diye oturdum ve sizin için bu senenin trendlerini yazdım millet.. Gerçi çok boş da değilim sabahın köründe İspanyolca kursum vardı gayet. Ama olsun. Gene de boş duranı Allah sevmez. :P

Sıkı durun bu sene çok renkli bir sene olacak.. İlkbahar ve yaz inanılmaz canlı renklere bürünmüş. Tabi kesinlikle Cloe', Givenhcy, Dior falan hariç. Onlar alabildiğine minimal ve tek renkli.. Tamam üç renkli olsun. Alexandre McQueen desen modellerin kafasına bir salata kasesi koymuş çıkarmış podyuma. Sanatsal olarak harika olsa da gün ticaret günüdür dostum!

Bu nedenle ben de baktım biz gençleri, genç hissedenleri, en azından daha normal giyinenleri -bilmiyorum kaçınız cemiyet hayatının güllerisiniz tabi;ama biz değiliz-düşünerek popüler markaların defilelerine de baktım. Marc Jacobs çizgi demiş başka bir şey dememiş. Twist inanılmaz renkli, desenli, Mango desen her şey var, e Zara'sız da olmaz tabi..

SİYAH / BEYAZ / SİYAH- BEYAZ

Bu sene her yaz olduğu gibi beyaz gene moda. Zaten kışın da modaydı. Yani bu bir süpriz olmadı. Asıl süpriz siyah oldu. Evet tasarımcılar yazın güneşte siyahla yanarlar, pişik olurlar dememişler siyah elbiseler dikmişler. Bence iyi de yapmışlar. Geceleri güneş yok ne de olsa. Hem siyahın yeri bir başka.


 


Bir de siyah beyaz kombinleri aşırı fazla bu sezon. Her şey siyah beyaz. Üzülmedim doğrusu bu iki simple rengi neon renkli aksesuarla uçurmak benim için çok eğlenceli olacak. (: (Tehlikeli değildir.Bunu evde deneyebilirsiniz.)

UÇUK PEMBE- BEBEK MAVİSİ-TURUNCU

Aslında bu sene her renk moda;ama bu üçü ayrı bir yerde. Bütün Luxury-Brand'lerde neredeyse ortak çarpan olmuşlar. Turuncuyu sevmeyenler bir an evvel alışsanız iyi olur.Çünkü çok iddialı parçalar var.
Neden uçuk pembeyle denemeyesiniz ki (:

  






Bu üç rengin dışında bir renk var ki benim yıllardır favorim olur kendisi... Minty Green dediğimiz o su yeşili deniyor galiba Türkçe (hayır ben Türkiye'de yaşıyorum. Hayır aslında böyle ergence 'ıııı bunun Türkçesi ne yeaaa' larım da yoktur ama cidden bilmiyorum). Bu renk artık her yerde. Ben de evdeki samanyolu kılıklı oje kolleksiyonumu döktüğümde bu renkten 4 5 tane ojem olduğunu fark ettim. Hatta bugün de sürdüm. Ama doyamadım Essie'nin -minty cake olması lazım- bu renk bir ojesi var gözüm onda.



 ETNİK DESENLER- PÜSKÜLLER

Bu bahar rüzgarlar Amerika'an esiyor. Kızılderili desenleri, püskülleri hatta tüyleriii... İlk fark ettiğim akım bu olmuştu doğrusu mağazalarda gezerken. Aksesuarlar ve montlar genelde bu yöne kayarken bir de baktık kıyafetler de geliyor.  Biraz bohemlik de yok değil doğrusu...
  





GRAFİK-DİJİTAL-GÜLLÜ DALLI ÇİÇEKLİ BÖCEKLİ DESENLER

Aynen... Güllü dallı devam ediyoruz. Bununla birlikte geçen sezonlardan dijital baskılar da peşimizi bırakmıyor. Puantiyeler, damalar aman aman nasıl moda.. Pin-up kızı olasım geldi. 60'lara dönüş gördüm...








NEON RENKLER

Neon renkler gene canlandılar.. Neon pembe, sarı, özellikle yeşil ve pembe çok revaşta. Bu ürünleri kullanmak riskli tabi. Bir anda trafik tabelasına dönebilirsiniz.O yüzden siz siz olun neon renkleri ikiden fazla kullanmayın. Hatta bir tanesini minumum düzeyde tutmakta fayda var.. Mesela şuan aklıma geldi;

Yüksek bel çiçekli pantolon, neon pembe gömlek ve neon yeşil incecik bir kemer... Bunun gibi örneğin...

ZIMBALAR

Zımbalar hala yerini koruyor.. Öyle güzel örnekleri var kii... Geçenlerde Twistte gördüm rengarenk bir gömlek arkası altın rengi zımbalı; ama nasıl önden Jennifer Aniston arkadan Rihanna anlatamam! Wish List'imde.

Bu arada elbiseler maxi, uçuş uçuş, bol renkli... Her desende mevcutlar.. Kumaşlar şifon fazlalıkla.. Yani şifon gömleklere hala dolaplarda yer var. Thanks Goddddddd! En sevdiğim kumaşlar böyle yumuşak, ince olanlar.. İpek, şifon, kaşmir, pamuk.. Seviyorum ya!

AKSESUAR

En sevdiğim kısım bu işte. Hala büyük kolyeler, gösterişli aksesuarlar var. Hem de rengarenk! Kızılderilisi mi istersin, etnik desenli mi (her hangi bir yerin etnik deseni olabilir), neon pembesi mi olsun zımbalı mı artık o da sizin seçiminiz.. Altın zımbalı neon pembe ince bileklik olsa bana uyardı doğrusu..

Bu arada bana uyardı dediklerim gibi ürünler var mı bilemiyorum. Zaten bazen alışverişte kendi hayalimdekini aramaktan bir şey bulamıyorum. Bir gün kendi markamı kurarsam 'Eee ben far arıorm ama içinde hem mavi hem sarı hem turuncu hem de yeşil ya da lila olsun' dediğimde hangi markada gördüğümü sorduklarında 'ııııı görmedim ama olsa ii olurmuş' dememden olacak..

Çantalar da siyah -beyaz minimal ya da renkli, etnik desenlii.. Beni bu sezon en çok mutlu edenler kolyeler ve çantalar.. Doğrusu ayakkabı seçimim gene hafif sivri burun stiletto ya da slipperlardan yana olacak (:
  





ÇANTALAR

Bana çanta dedin mi dünya durur.. Alın size çantaaaaaa








AYAKKABI
Ayakkabılar gene sivri burun stilettolar, rahat loaferlar ve snikerslar... Etnik dokunuşun bunlara da yansıması hoş bence ;)













Bu resimler Twist, ZARA, MANGO, H&M'den alınmış örnekler. Yani hepimizin ulaşma imkanı olan bir kaç marka seçtim ki hem bulmak kolay hem de örnek olsun.

Güneş gözlüklerini de bilare yazmayı düşünüyorum (:

Sizin için bir oda dolusu ayakkabı diliyorum kızlarrrrr....

5 yorum:

  1. Dileğin çok güzelmiş:)

    Hoşgeldin aramıza:)

    Bana da beklerim:)

    http://alisverismakyaj.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elbette http://alisverismakyaj.blogspot.com !(:

      Bence biz kadınlar için en mükemmel dilek olabilir bu iddialıyım... :)

      Sil
  2. şimdilik! bu yıl iki favorim var biri loafer diğeri sarı. ayakkabı dileğin için de kaçınılmaz son diyorum:))

    YanıtlaSil
  3. Beni de en mutlu eden indirimlerden topladığım loaferlar,minty green, sarı ve neon pembe =)

    YanıtlaSil
  4. güle güle giy her an pişti olabiliriz :)) ben de minty ve vizon aldım, istediğim dört beş renk daha var ama farklı modelde bulmak zor bu yaz kimse bana iş dışında topuklu giydiremeyecek gibi, çocukluğumda modaydı bu loaferlar onun için ayrıca seviyorum galiba

    YanıtlaSil