Sayfalar

1 Şubat 2013 Cuma

Benefit Priming with the stars kolleksiyonu :)

Aman Allah'ım aman Allah'ım... Bugün Sephoranın yeni bir koleksiyon ürünü piyasaya çıktııı... Dıııt sardım geri..Yanlış söyledim heyecandan görüyor musunuz!!! 

Benefit! Oyuncan gibi makyaj malzemelerin bayılıyorum bu markanın; ama gerçek şu ki çok ürününü deneme şansım olmadı. Fondötenini çok severim o ayrı! FLawless serisinin fondöteni! Onu ayrıca bilare yazabilirim merak eden olursa (:

Bugünkü konumuz Priming with the Stars.. Adından da anlaşılacağı gibi içinde fazlasıyla primer var. Primer ne demektir diye şu yazımda ayrıntılı bir şekilde anlatmıştım. Evet heyecan yapınnnn resim geliyooor..

Bugün baktım Sephora yeni bir ürün çıkarıyor. Dedim ki alsam mı almasam mı ? Bunu derken almaya doğru yola çıkmıştım bu arada! Panora Sephoraya gittiğimde ürünün satışa çıktığından haberleri yoktu. Tabi ben manyak devamlı müşterileri olduğumdan depodan mepodan buldular çıkardılar... bu arada oranın müdürü olan beyefendi gerçekten müşterilerini tanıyor ve hatırlarını soruyor. Bu tarz nazik insanları görmek çok hoş gerçekten. Neyse ben iki saat telefonda facebooka girip bu ürünün satışa çıktığını ispatlamak suretiyle alabildim. Sanırım Ankara'da bu ürünü ilk ben aldım. Hahaha!





Her zamanki gibi bir kitap formatında bu set de. İçinde Bene tint, they're real, stay don't stray,the pore professional, girls meet pearl ve gorgeus.. 


O zaman Gorgeus'tan başlayalım. Bu ürün su bazlı bir fondöten. Rengi medium. Medium olmasına rağmen bütün ciltlerde kullanılabilen bir yapısı var. Ben vampir beyazıyım bana bile oldu desem inanır mısınız? Yapısı çok hoş çok kremsi ve ince. Yüzünüzü yormayacak güzel bir fondöten. 

Bu kadar koyu durduğuna bakmayın.. Teninize uyum sağlıyor.Renk farkı belli bile değil..



Girls meet pearl.. Bence bu ürün biraz aydınlatıcı tarzında. istediğiniz şekilde uygulayabileceğiniz bir baz.Yapısı inci gibi.. Hayır hayır bence değerli taşlar gibi.. Parıl parıl parlıyor... Çok sevdim! Makyaj altına sadece yanaklarınıza çenenize yani daha önce söylediğim gibi tepe noktalarınıza uygulayarak ışıltılı bir gece makyajı elde etmek mümkün. Bunun yanında fondöten üstüne de aydınlatıcı ya da ışıltı vermek amacıyla kullanmak da mümkün ... Resimdekli gibi.. Parıl parıl parlıyor... bu arada Girls meet pearl pembe olan tüp.



the pore prof.. Bu bir makyaz altı bazı. Ama ne baz! Yüzünüzdeki porları dolduruyor ve pürüzsüz bir cilt görünümü veriyor. Gözenek sıkıntısı çekenler için bire bir.. Üstelik makyajınız da uzun süre kalıyor! Elime sürdüm ama göremeyeceğiniz için resmi koymaya çok da gerek yok galiba..Şu yeşil renklisi... 

Stay don't stray... Bu ürünnnnn evet bu ürünnnnn... Hani şu göz altlarına kapatıcı sürüosunuz da ince çizgilere doluyo beş şeritli kara yolu gibi oluyor yaaaaa... İşte bunu sürünce olmuyor! Göz makyajı bazı diye geçse de concealer olarak da göz altlarında kullanılıyor. Tabi doğal olarak farınız da çökme ya da birikme ya da bozulma vs. olmuyor.Bunu da elime sürdüm;ama fotoğraflarda anlaşılmıyor :/

                                        

Geldikk Bene Tint'aaaa.. O biiiir allıkkkk... O birrrr rujj... O biir dudak base coatu... Evet o bir allık. sıvı yapıda oje gibi .. Yanaklarınıza sürüp dağıtıyorsunuz ve çok uzun süre kalıyor. 

Dudaklarınıza ruj olarak sürebiliyorsunuz ya da rujunuz kalıcı olsun diye dudak altına da sürebilirsiniz. Başarılı gayet başarılı...
Gördüğünüz gibi iki haliyle de çektim.. Biri akarken diğeri de dağıtılmış halii... O kadar doğal duruyor ki şuan elime bakıyorum sanki elim yanmış gibi..

Bakınız eliniz kanıyor gibi...



Ve geldik They're Real'a.. bu maskara gerçekten başarılı bir maskara. Dikkatinizi çeketim koordinat sistemine göre düşününce 2 boyutlu oluyor.. Yani hem yatay hem de dikey yönde kullanılabilen bir fırçaya sahip. Önce yatay sonrasında ise dikey kullanım için tasarlanan çok başarılı bulduğum, plastik fırçalı bir maskara.. Gerçekten denemeniz gerek..Ayrıca ben sizin yerinizde olsam rimeli bitince atmaz diğer rimmelleri de bu fırça ile sürerdim. Genelde iyi bulmadığım rimmellerde bu yöntemi uygularım...





Bu arada bu ürünlerin hepsi minik; ama hemen bitmeyecek ürünler.. Benefit kullanmayanların tanışmaları için güzel bir fırsat bence.Ayrıca seyahatlerde yanıma alacağım yegane set olur muhtemelen. Özellikle fondetein kutusu çok sevimli ya! Bayıldım bayıldım!Bu arada ben bu setin rimmeli, professinolı ve fondeteini  için aldım.. olay budur! 99 pahalı gibi geliyor kulağa ama gerçekten başarılı ve doğru miktarda kullanıldığında uzun süre gidebilecek ürünler.. 
Fiyatı 99 TL. 

Bu arada genel alışveriş yazılarımda ürünlerden kısaca bahsediyorum.. Ama ilginizi çeken ürünler olursa ayrıntılı olarak da anlatabilirim..Sevgilerrr (:

2 yorum:

  1. yazını çok sevdim güle güle kullan :) bende benefit ürünlerine bayılıyorum ve çok memnunum. benim bloğumada beklerim :)
    http://kozmetikhikayeleri.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Ayla:) Benefit ve Calvin Klein alışverişlerin oldukça ilgimi çekti doğrusu ((:

      Sil