Sayfalar

23 Şubat 2013 Cumartesi

Bir alışverişkoliğin itirafları..

Son zamanlarda fazla mesailerin stresini ben de tüm kadınlar gibi alışverişle atmayı uygun gördüm... Fazla mesai dediysem o kadar fazla ki bu ay çift maaş alacağım neredeyse :P

Bu arada bunlar tamamen bir alışverişte alınanlar değil.. İki sefer falan sanırım... Bu kez hepsini deneme ve izlenimlerimi sunma imkanım da oldu üstelik.

O zaman ojelerle başlıyorum...

Önce vanilya kutudan gelen alessandro ojeden başlayalım.Rengi çok güzel.. Pigmentasyon çok güzel. Çabuk kuruyor. Ama kalıcılığı harika değil. İkinci gün soyulmaya başladı. Buna rağmen gen de beğendim. Tırnak üzerinde fırça izi bırakmaması da benim için ekstra artı puan oldu. Ama bayıla bayıla koşup da gidip almam yanii...



Flormarın havyar ojelerinden de almıştım... Denedim. O toplara sahip çıkmak çok zor. Parmağımda kalsınlar diye nasıl da uğraştım. Altına base coat üstüne top coat... Gene de durmadı tırnağımda.. Sinirim bozuldu 5 dakika sonra sildim.

Sally Hansen'ın ojeleri watsons'ta kampanyada şuan. Bir alana ikincisi %40 indirimde. Ben de aldım. Öyle bayılmadım da doğrusu. İkinci gün yarısı yoktu ojelerin.  Çabuk kurudu. Pigmentasyonu  iyi gerçekten... İki kez sürdüm çok sevemedim.. Ama bakalım belki üçüncü de kalbimi feth ederler...




Oje demişken oje kurutucu da demeden olmaz.. Flormarın oje kurutucusunu ilk aldığımda hiç sevmemiştim; ama şimdi bayılıyorum. Kalyon da iyi ama bunun verdiği soğukluk çok iyi bence..


O Zaman cilt ürünlerin geçelim,


Bu sıra jel kıvamlı cildimi yormayacak bir nemlendirici arıyordum. Aklımda gene Biotherm aquasource vardı. Sonra Olay'i çok tavsiye eden bayanın hatrına bir alayım dedim..Ve çok beğendim. Jel kıvamında çok hafif. Çok sevdim doğrusu. Hem de 15.90 tl idi galiba..

     

Vanillia kutunun yolladığ orjinal boy makyaj altı kremini de koyalım bakalım... Bu kremi sürünce yüzünüze pudra sürmeye gerek kalmıyormuş... Ben o gün sürmyi de unutmuşum zaten ama iki saat kadar kaldı yüzümde.. Cildimde makyaj hala gitmemişti.. Tabii iki saat nasıl bir kıstas olabilir bilmiyorum. Yapısı kıvamlı geldi bana. Öyle sert kremleri sevmiyorum... Diğer bazlarım bittiğinde kullanmayı düşünüyorum. Kremin markası fresh look..


Sonra bir temizleme sütü ve bir toniğe geliyoruz. Bu ikiliyi Tekin Acar'dan aldım. Temizleme sütünü daha önce de kullanmıştım. (Beyaz olan) kremsi olmasına rağmen cidimde rahatsızlık yapmadı. Makyajı çok çok güzel temizliyor. Zaten clarinsi çok seviyorum..

Tonik de matlaştırıcı bir ürün. Bu ürün de cildimi rahatsız etmiyor. Aksine yağı emdiğini düşünüyorum ve bu beni rahatlatıyor. Genelde makyaj altına kullanıyorum...

Makyaj yaparken en dikkat ettiğim şeylerden biri de kirli fırça kullanmamak. O mikrop üremiş gibi hissettiğim şeyleri yüzüme süremiyorum. Bu nedenle Makeup Forever'ın fırça temizleyicisini aldım. Spreyli oldukça büyük bir ürün. Bu ürünü ben gül suyuyla karıştırdım (hemen bitmesin diye) ve başka bir şişeye koydum. Her akşam fırçalara sıkıp bir bezle siliyorum. Temizlemesi çok başarılı bence. 30 TL

                                    


Bu yazı biraz fikir biraz alışveriş yazısı olsun. Daha önce aldığım ve yazısını yazamadığım Sephora makyaj temizleme suyunu da anlatayım. SÜPER. Harika çok güzel temizliyor.  Cildimi rahatsız etmiyor. ÜstündePompa var delisi oldum. 19.90 ve bence çok başarılı bir ürün.




Gelelim aksesuar ve giyime.. 

ZARA KEMER: 79.90 TL  => 19.90 TL
ZARA KOLYE: 49.90 TL  => 12.90 TL
ZARA BLUZ: BU İNDİRİMDE OLMAYADABİLİR... ÜSTÜNDE ETİKET YOKTU AMA 39.90 TL imiş...

ACCESORISE BILEKLİK: 39.90 TL => 11.50 TL 

LA SENZA PİJAMA: 89.90 TL (GALİBA) => 39.90 TL







bu bluzün dokusu ipek gibi..Polyester de olabilir. Okumadım içeriğini ama dokusunu ve kol detaylarını çok sevdim...





Bu pijamalar iki parça. Alt ve üst. Pamuklu, yumuşacık.. Henüz açamadım.Hala paketiyle duruyorlar.... 

Son olarak geçen ay Boyner YSL'den bir alışveriş yapmıştım. Oradaki kız sonra gel terter vereyim demişti sözünü tuttu...


  
Gözümüz tester görsün arkadaşlarr... öpüldünüz...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder