Sayfalar

24 Şubat 2013 Pazar

Şubat Favorileri

Şuan bir karar verdim. Vloggerar ve bloggerlar 'favorilerim' diye bir şey paylaşıyorlar. Ben de dedim NEDEN? Neden ben de yapmayayım? Bundan böyle ben de her ayın favorileri diye başlayacağım.. Amaaan eksikli olacağıma taklitçi olayım..:P Zaten kesin öyle bir şey bulurum ki imzam olur. Meselaaa Bazamın içinde ne var gibi bir yazı..Ha sizi ne kadar çeker olmayan bazamın içindeki ayakkabı kutularıım.. Bilemiyorum. Ya da 'ayakkabı kolleksiyonum' falan.. Haa bak bu iyi geldi kulağıma hee! Bunu bir düşünelim..

Youtube'da bir kız epilatörle nasıl tüylerini aldığını gösteriyordu mesela. Ben de 'Ağda rutinim' diyip o bacağımdan çektiğim bantların fotolarını falan atayım bloga..

Neyse efendim.. Çok uzatmadan cilt bakım ürünlerine geçelim...


Göz makyajımı senelerdir aynı ürünle yani Sephora Waterproof göz makyaj temizleyicisi ile temizliyorum.Temizleyemediği şey yok! Hem gözleri yakmıyor hem kirpikleri dökmüyor.


Yüz makyajımı ise Clarins temizleme sütünü bir pamuğa dökerek siliyorum. Bu ürün çok başarılı bir temizlik sağlıyor ve bende her hangi bir sıkıntıya sebep olmuyor. Tabi ardından yüzümü mutlaka yıkıyorum.


Bu ay da her zamanki gibi Biotherm Pure-fect serisinin temizleme jelini ve toniğini kullandım. Tek fark sabahları Clarins tonik kullandım.. Bu seri akneye özel üretilmiş bir seri ve Clarins de matlaştırma özelliğine sahip bir tonik. Makyaj altına cildimdeki yağı emsin diye sürüyorum.

Bu resimde beyaz olan temizleme sütü, yeşil olansa sabah kullandığım tonik..
                                     

burada ise solda tonik sağda jelimizz...


Göz kremi olarak bu ay en çok Shisedo Benefiance kullandım. Sırf bitsin diye kullandım. Şimdi Rexaline bitirme çabasındayım. İkisi de bittiğinde Biotherm almayı düşünüyorum.


Nemlendirici olarak Sephora'nın su bazlı nemlendiricisini kullandım. Ama cildim şuan neme doydu. Olay'in jel biçimli kremini kullanıyorum. Sanırım memnunum (2 gündür.)


MAKYAJ

Bu ay çok pratik olduğu için Too Faced Love Sweet Love paletini taşıdım hep yanımda. Allık, bronzer, far ve ruj.. Hepsi içinde!
                                     


  



Makyaj altı bazı olarak Laura Mercier kullandım; ama ilk başlardaki kadar memnun da kalmadım. Şuan kozmetik katline sokuyorum onu. Bitsin bir daha da almam.
                                     


Fondöten olarak da favorim bu ay Benefit Hello Flawless oldu. Bitirmek istediğim ürünse Machmaster MAC! Nefret ettim MAC'ten. Zaten ne aldımsa sevmedim.




Bu ayın rimmeli Too Faced LashGashm.. Allahımm bir rimmel bu kadar mı güzel olur... YA çok sevdim. Başta bişeye benzemeyen rimmel hop dedi aldı kirpiklerimi aya uzattı. Yiine söylüyorum 5 kuruş yol parası da almadı. Bir kaç kat uygulayınca da gayet hacimli oldular! Başarılı buldum.. Çok başarılı!



Bu ay, liner kalem kullandım en fazla.. Dünyanın en siyah kalemini meğerse Too Faced yapmış.. Nasıl yumuşak nasıl kaliteli tekrar alırım arkadaş.. Kaç para bilmem de 50 den fazla değilse ki değildir heralde oha çüş yani! Alırım.



Pudra olarak bu ayın favorisi Sephora mineral pudraa.. Ne yazık geç fark ettim rengi bana koyu imiş... Ama kıvamı çok güzel yaa...





Rujumsa genelde Sephora'nın aşağıdaki rengi oldu... Ruj konusunda çok seçici değilim. Daha doğrusu her şeye gidebilecek bir ruj çantamda bonus benim için... Hem de çok iyi nemlendiriyor. Her an kullanılabilecek bir ürün. Öyle dudaklarım iiyiymiş kötüymüş yok. Kötüyse sür kardeşim, düzelsin.



BANYO VE VUCUD BAKIMI

Bu ay en çok kullandığım duş jeli Duru Parfum serisinden yasemin ve gül oldu. Yasemini bitirdim gül halaa duruyor... Bu kadar harika kokamaz yaa.. Çok başarılılar.

Bu ayın nemlendiricisiiiiiii The Body Shop Vanillia Duo.. Bu kadar harika kokuuuu,, böyle nem vermeee... Cildim ışıldamaya başladı nemlenmekten.. YES!



Ve bu ay en çok kullandığım koku Victoria Secret Shea Butter vücud spreyi oldu.. Çünkü çantama attıım işe giderken! :) Bir de YSL parfümlerim hemen bitsin istemedim...


Bu ayın ve her ayın favori ayak bakım ürünü artık Neutrogena falan değilllll artık Uni Vazelin.. Ayaklarım bebek poposu gibi oldu.. Tırnaklarım da öyle. Hem kocaman hem de daha ucuz ve bence daha da başarılı...

Bu ayın favori tırnak ürünleri ise

Flormar tırnak yağı

Rimmel 5 in 1 tırnak koruyucu,parlatıcı, nemlendirici

Rimmel Top Coat

Flormar Oje kurutucu



Sıra geldi saç ürünlerine... Ben her zamanki gibi bioblas şampuanlarıma devam diyorum. Yalnız ısıdan koruyucu spreyimi ve serumumu değiştirdim. Bir de nem maskesi aldım... Hepsi pantene.. Aslında oldukça memnunum; ama belki bir çılgınlık yapar john frieda ve got2b deneyebilirim...


Hepsi bu kadarrr... (=

3 yorum:

  1. bence john frieda şampuan olarak kullanma saça parlaklık kazandırmanın dışında başka bir artısını görmedim ama Frızz-Ease maskesi çok güzel bakım yapıyor nacizane fikirlerim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunu çok kişiden duydum ya. Aslında ben de kırmızı olan maskesini kullandığımda bitse de gitsek moduna girdim. Tony&Guy kullandın mı hiç? kerastase falan da alabilirim aslında. İyi bir şampuan istiyorum yani :/

      Sil
    2. tony&guy da kullandım sarı saç serisini kötü diyemem ama aman aman bir artısını görmedim ben 3-4 aydır otacı 10 bitki özlü şampuanını kullanıyorum acayip memnunum saçlarım röfleden çok yıpranmıştı kendine getirdi hem bitkisel bide 400mllik şampuana 3 ampul bepanthen karıştırıp öyle kullanıyorum saçı çabukta uzatıyor tavsiye ederim.

      Sil