Sayfalar

2 Mart 2013 Cumartesi

yine bir alışveriş...

Sephora'da Black kartlılaraa %20 varrrrrrr....mış! Ben de bilmiyordum. Tesadüfen öğrendim. İyi de oldu sevindim...

Neler aldım,



Clinique Anti-Blemish fondöten aldım. Pudralı bir yapısı var. Örtücülüğü de güzel. Su bazlı. Yani akneleri beslemiyor ve indirme vaad ediyor. Sevdim ama pembe alt tonlu renk sıkıntısı yaşanabilir. Üzerine pudra uygulamanıza da gerek yok. Bendeki en açık rengi..


    
                                              

El peelingi aldım. Aslında bu ürünün var olduğunu bilmiyordum. Ama görünce hemen aldım. Sephora almazsam Body Works alacaktım da taa istanbul'dan telefonla sipariş falan kim uğraşacak yani! Bu ürünün tanecikleri büyük. Yaptım, beğendim.


Bu aşık olduğum göz makyaj temizleyicim bitmek üzereydi. Bu ürünü hiç bir şeye değişmem. İki fazlı suya dayanıklı makyajı bile çıkarıyor. Çok çok çok seviyorum.



Marks& Spencer'dan da iki vücud kremi ve bir de el kremi aldım. Hepsi 6,95'e düşmüş. El kremim şeftali, diğer ikisi cocoa ve coconut kokulu.. Cocoa olanı anneme verdim. Kremlerin nemlendirmesi, kokusu çok başarılı bence. Yaza doğr M&S'ın kremleri daha tercih edilesi bence...


offf :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder