Sayfalar

15 Haziran 2013 Cumartesi

Flormar 07 Far Paleti

En en en en sevdiğim paletlerden bir tanesi Flormar 07 numaralı paleti. Kendisi senelerdir piyasada. Görür görür almadım. Sonra ülkede bir Urban Decay Basic fırtınası estiği dönemde Basics alacakken İstiklal flormar'da gördüm yine bu paleti. Ve kazanan flormar oldu.







 Aslında baya gittim geldim. Gerçekten. Sephora ve flormar arası bir kaç kez gidip geldim. Ama Urban Decay ile dokusu gayet benzer. Üstelik tozutmuyor. Çok güzel renk veriyor ve bence renkleri de daha güzel.


Üstelik de 17 lira gibi bir fiyatı vardı. Bununla beraber biri Türk malı. Bence bir birlerine eşler. Buna gerçekten inanıyorum. Çok fazla high end far aldım ve maalesef bir çoğu bu performansı veremedi bile!

Renkleri çok doğal. Vizon rengi olanı genelde burnumu kontürlemek için kullanıyorum. Açık tenli olduğum için de çok doğal duruyor. Kalıcılıkları- hep bazla kullanıyorum- çok iyi. Belki de bazdan dolayıdır. Ama buna rağmen ben çok memnunum. Çok güzel makyajlar çıkıyor.

Dökülme yapmıyor. Yapısı mat. Kahve tonları sıcak ve soğuk olarak ayrılıyor.

En açık rengi o kadar güzel bir renk ki inanılmaz sağlıklı bir görüntü sağlıyor.  Daha ne diyeyim bilemedim ki.. bu paleti çok çok çok seviyorum!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder