Sayfalar

15 Haziran 2013 Cumartesi

Too Faced Shadow Insurance

Merhaba kızlar!

Bugün size çook sevdiğim far bazımı yazıyorum. Too Face Shadow Insurance Anti- Crease Eye Shadow Primer! Kendisi kullandığım en iyi far bazlarından bir tanesi.



Bu ürünü Love Sweet Love setini aldığımda tanımıştım. 

Elimdeki kofre boyu 5g'lik bir ürün. Neredeyse her gün kullanıyorum. Onsuz far asla sürmüyorum. Bu primerı uyguladığım günler makyajım en az 9 saat gözümde bozulmadan kalıyor. Bu arada göz kapaklarım ne yağlı ne de kuru. Gerçekten hiç bozulmuyor. Ayrıca göz kapaklarımı da kurutmuyor. Urban Decay Primer Potion için böyle şeyler olduğunu okudum aramızda kalsın!

Kendisinden uffacık bir miktar alıp sürmek yetiyor. Yarım dakika bile belki beklemiyor olabilirim far sürmek için. Yani pratik kullanım sağlıyor.


Ayrıca ambalajı da çok sevimli... Ve hijyenik tabi ki! Bu arada Too Faced sadece Sephora'larda satılıyor ve benim en sevdiğim markalardan ilk üçte diyebilirim. Diğer ikisi de Givenchy ve Dior... Aslında Ysl'de vardı, ama son zamanlarda gıcığım ona!

Tabi ki denemeden olmaz; ama bir sürün bir deneyin! Bayılacaksınız. Ben bu baza kefilim. Fiyatını bilemiyorum. Sanmıyorum ki 60 liradan fazla olsun. (Kendisini set içinde almıştım malumunuz(: )

Sevgilerrr.. Saygılarrr ballar canlar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder