Sayfalar

9 Eylül 2013 Pazartesi

SHISEDO ANTI DARK CIRCLES EYE CREAM

Merhabalarrr...

Ay resmen şişmiş gözlerimle yazıyorum bu postu. Dün yoldan geldim ve inanılmaz yorgunum. Sanırım 12 saat falan uyudum; ama üzerimde bir kırıklık var.

Gözlerim deseniz.. Ah o gözlerim! Şişmişler. Morarmışlar. Neden peki, neden? Çünkü şimdi bahsedeceğim harika kremim bitti. Süremedim. Onun yerine idareten sürdüğüm krem de gözlerimde tam bir "idareten" duruyor.


"Shisedo Anti-Dark Circles", diğer Shisedo ürünleri gibi bir mucize resmen. Açıkçası bu ürünün tam boyunu kullanmadım. Sample ürünü yaklaşık üç hafta kullandım. Çünkü Shisedo sample cimrisi değil. Koyunca ürünü anlayacak kadar ürün koyuyor yani. "Öyle eve git sür bakalım yarın da gel al" mantığı değil. Sample bile içinde prospektüs gibi bir açıklama kağıdı ve karton kutunun içindeki gayet orjinal kutusunda geliyor.

Bu ürünü kullandığımda göz altlarım resmen gençleşti.Şaka yapmıyorum. O kadar genç, duru ve aydınlık duruyordu ki.. İnanılmaz! Ayrıca ufacık bir miktar bana "3 hafta" yetti! Normalde 169TL ile 199TL arasında farklı fiyatlara satılıyor. Alınmaz mı? Alınır. Hem de seve seve alınır. Söylemek zorundayım ki üç haftadır göz altıma concealer sürmedim!

Şuan elimde yeni alınmış ve henüz açılmamış bir Nuxe var. Onu bitirdikten sonra sanırım kararımı verip ikisinden birini alacağım. Nuxe hakkında hiç bir fikrim yok; ama Shisedo bu işi biliyor. Ayrıca diğer markalarla karşılaştırdığımda içeriğindeki madde sayısı oldukça az. Bu da ne kadar iyi bir ürün olduğunu hissettiriyor bana.

Yani ne diyeyim. Yüz bilmem kaç küsür lirayı adamlar hak etmiş. Alıp beş altı ay kullanacaksak veririm diye düşünüyorum çünkü ben daha önce böylesine harika bir şey görmedim.

Bu arada iki gündür kullanmıyorum. Onun yerine elimdeki Dr. Murad sampleını sürdüm. Ve göz altlarım fark edilir derecede FARKLIydı. Bu kötü bir şey aslında bana kalırsa çünkü resmen o ürüne bağımlı kalıyorsunuz. Yine de ömür boyu göz altı kullanacaksak bari iyi bir şey kullanalım.Değil mi? ((:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder