Sayfalar

9 Eylül 2013 Pazartesi

Soyulan Tırnaklara Miracle Cure

Sinir oluyorum. Bu soyulan tırnaklarıma sinir oluyorum!

Geçenlerde Sephora'da çalışan arkadaşa da aynısını söyledim. Bak dedim bak tırnaklarıma muz kabuğu gibi soyuluyor. Napcam ben buna? O kadar şey sürüyorum. Yok güçlendirici yok bilmem ne yaptırıcı yine de şu soyulma bitmiyor.

O da bana dedi ki Sally Hansen'ın soyulma karşıtı şu cilasını alıyorsun. Tırnağına üç gün üst üste sürüyorsun. Ben de dedim ki kim uğraşacak uzun iş! Neyse aldım. Yaptım.

Dip not vermem gerekirse aynısını farklı markalarla yaptım ve ikinci gün tırnaklarım kırıldı! Yani güçlendirici sürünce tırnağı mı kırılır adamın! Kırıldı. Bu sefer dedim hadi bakalım bu da olmazsa gider çektiririm bu tırnakları yetti canıma! (Ay tabi ki öyle bir şey yapamam!At mıyım ben? )

Üç gün içinde %50 daha güçlü tırnaklar vaad ediyor. Şuan bir haftadır tırnağımda ve gerçekten tırnaklarım için mutluyum. Soyulması durdu. Tek sorun silmeye korkuyorum. Acaba silince soyulmaya devam edecek mi? Ama %50 daha güçlü tırnaklarım olduğuna şuan resmen inanıyorum. Ha bu arada paketi çok güzel. Çok çok güzel. 30 yıl önce yaşıyor olsam kesin alır vitrine koyardım. ;)

Siz hiç kullandınız mı? Şuan inanılmaz iyi hissediyorum. Tek sorun bu cilayla ömür boyu yaşayamam (:

Bu arada bu postta o kadar çok "ŞU AN" dedim ki bir şu an'sız daha bitmesin. Şu an kendinizi iyi bakmanızı diliyorum!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder