Sayfalar

17 Eylül 2013 Salı

Sonbahar Makyaj trendleri / 2013

Selam kızlar!

Geç kalmış bir Fall Make Up yazısı yazayım dedim. Aslında kural çok basit. Makyaj yok! Evet bu sene resmen doğallık ön planda. Fondötensiz yüzler... Ya da kadife görünümlü makyaj ki bu da mat bitişli fondöten üzerine kat kat loose powder uyguluyoruz.


Eyeliner deseniz bir defilede hiç yok birisinde coşmuşlar.. Siz de arayı buluverin  canım. Ama hiç bir defilede olmayan ya da yok gibi duran en önemli şey Rimel yok! Şaka gibi. Rimelsiz tuvalete gitmem ayol.

Bu tabi makyaj yapmayan hatunlar için acayip trendi görünmenin en basit yolu. Düşünsene senelerdir makyaj yapmıyorsun ve bir anda ta taaaa IT GIRL oluveriyorsun. Pehhh.. (Bu arada artık sadece pudra sürüyorum IT Girl olcaz ya!)


Gözlerin hit renkleri ise turuncu, violet ve buz mavisi.. Bakırımsı tonlar da fazlasıyla revaçta...Unutmamak gereken diğer bir ayrıntı parıl parıl gözler de çok moda.Hatta parıltılı eyelinerları çok göreceğiz gibi. Bununla beraber podyumlar smokey eyes'la coşmuş durumda. Durmayın kızlar patlatın göz makyajını.

Yalnız bir eyeliner yok diyorum bir var diyorum.. Siz kendinize uyanı seçeceksiniz ona göre haaa kimisi Rihanna  kimisi bir Jenifer Aniston taşıyor içinde ne de olsa. ;)



Ve tabi diğer bir akım kadınsılığınızı Eyeliner-Bordo/Mürdüm/Kırmızı Ruj ile vurgulamak. Bu sene bırdo ve mürdüm altın çağının üstüne çıkıp mega star olmuş durumda. Ha bu arada tabi ki rimel var!

Kalın kaşlı Cara'mız da hala çok moda. Biri eline bir cımbız alıp da bu kızı yolana kadar da öyle kalacağa benziyor not düşelim



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder