Sayfalar

11 Eylül 2013 Çarşamba

YSL Volume Effet Faux Maskara

Selam kızlar. Bir rimel issue yapalım bugün de. Aslında bu rimeli başta hiç sevmemiş bilakis nefret etmiştim. Sanırım o sırada bir başka rimel kullanıyordum ve kullandığım rimeli seviyordum. Sorun şu ki o rimel neydi hatırlamıyorum.



Neyse her Yves Saint Laurent rimeli için düşüncem aynı oluyor. Başta nefret sonra aşk. İlk açıldığında bu rimel de oldukça ıslaktı. Kirpiklerim yapışık yapışık karbon kağıdı gibi oldu. Ama tabi tandır kıvama geldi artık. Şimdi elimde beş adet rimel var. Şunu söylemem gerekir ki sanırım bu rimelin eline su dökeni de yok!

Uzatmaya uzatıyor hem de baya uzatıyor. Çok çok çok güzel volume veriyor. En önemlisi de kirpikleri yapıştırmıyor. Fırçası plastik değil. Her zamanki YSL fırçası.

Göz makyaj temizleyicisi ile o kadar kolay çıkıyor ki bu da zaten kalitesinin sonucu. Gözlerime hiç allerji yapmadı ve aramızda kalsın paket de çok şık. Bana bakın. Ben lüksüm ben pahalıyım diye bağırıyor "hi hi hi".

Fiyatına gelirsek bilmiyorum. Anneme ödetmiştim. Maaş alınca veririm dedim öde dedim ödedi (Param vardı tabi ki "bende para bitmez azalır." (İbrahim Tatlıses'tan alıntı)) Sadece kendi paramı harcamayı sevmiyorum anlatabiliyor muyum?

Neyse..Tabi ki vermedim. Annem de geri istemedi saolsun (: . Neyse sonra bir kaç ay sonra işten ayrılmıştım zaten. :/

Of sinirim bozuldu. Sen iki dil konuş. Teknik Üni. oku işsiz kal. Bu Türkiye beni canımdan bezdirdi. Bu post da GRouge'un serzenişleri olsun artık.

Neyse kızlar rimel güzel. Çok güzel. Bayılıyorum. Tavsiye ediyorum.Mucx mucx (:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder