Sayfalar

2 Mart 2013 Cumartesi

Clinique Anti-Blemish Fondöten

Bugün size özellikle bir ürün tanıtmak istiyorum. Clinique Anti- Blemish fondöten. Bu ürün beni benden aldı ta uzak diyarlara götürdüü.. Uzak diyarlar nerdedir ne kadar uzaktadır bilemem. Ama bir Anti Blemish size en yakın parfümeri kadar yakın.

Aklıma koymuştum bunu alayım diye. Ama işte aynı anda 23121 tane fondöten kullanmayı sevmem. Ama aknelerim coşuyor yüzümde alnımdan burnuma koşuyor diye aldım. Ürün bir kere çok pratik. Pudra kullanmayı gerektirmiyor. Çok doğal duruyor. Yüzümde fondöten varken elim hep yüzüme gider kaşınırım. Çünkü allerjik egzamam var. Bunda yüzümde fondöten olduğunu unuttum. Resmen unuttum. Yüzümü hiç rahatsız etmedi. Normalde başka bir fondöten sürsem sivilcelerim gene balon gibi şişmişti. Bunda bırakın şişmeyi inmiş! Düşünsenize ikinci ten gibi duruyor ve sivilcenizi indiriyor. Yok artık Lebron James!
Şuan Sephora'da %20 indirim var. İhtiyacı olan varsa baksın derim. Hatta alsın derim. Ben çok çok sevdim.

 


Ürün biraz pembe durmuştu spotlarda yüzümde. Ama bebek pembesi sağlıklı bir görünüm yani. Gün ışığında tam isabet. Renk benim rengimmiş dedim.

Ürün diğer fondötenler gibi 30 ml. Yani kabının minik olduğuna aldanmayın. Aslında bir fark yok. Fiyatı da %20 indirimle oldukça uyguna geldi... Umarım faydalı  bir yazı olmuştur. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder