Sayfalar

28 Mayıs 2013 Salı

Benefit Hello Flawless Fondöten

Merhabaa... Güzel yurdumun güzel kızları , napiosunuz bakiiiiim!

Hellooo... Hello Flawless! Evet Benefit Hello Flawless'ı da selamladıktan sonra biraz kendisinden bahsedelim.



Kendisi aydınlık makyajlar için üretilmiş, hafif yapılı, yağ içermeyen bir fondoten. Cildinize nefes aldırıyor diyorlar.. Ne kadar doğru bilemem. Ama yapısı incecik. Su gibi akıyor. Üst üste uygulanabiliyor. Ama bana kalırsa kapatıcılığı Clinique Anti Blemish'e nazaran çok daha iyi.

Yüzüme tek başına uyguladığımda parıl parıl parlıyorum. Adından belli aydınlık yani... Tabi biraz yağlı sanılabilir diye ben pudra geçiyorum. Kalıcılığından memnunum doğrusu. Bugüne kadar kullandığım fondötenler arasında sevdiklerimden. Yine de en sevdiğim değil.

Her fondöten gibi o da 30 ml ve sıktıkça pompası yukarı çıkıyor. Sanırım bende 10-15 ml arası bir miktar kaldı.

Benim rengim en açık olan Ivory. Buna rağmen cildimde biraz koyu duruyor ilk sürdüğümde. Ama bir süre sonra sanki yüzümün rengine yaklaşıyor.

Elbette pompalı. Bu da uygulama kolaylığı getiriyor. Tamamen duygusal amaçlarla! pompanı kendin al demiyorlar. Sağlam bir ambalajı var. Pompadan da kontrollü ürün alınıyor. Öyle bool boool akıtmıyor. Gerçi benim Benefit ile ilgili düşüncem kendisinin Balm ayarında belki! bir tık üzerinde olduğu.. Tabi ki Benefit ürün çeşitliliğinin üstünlüğüne sahip.


Kendisi Sephora'larda satılıyor ve 99 TL.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder