Sayfalar

2 Mayıs 2013 Perşembe

Göz Makyajı Fırçalari

Göz makyajında en önemli şeylerden biri de fırçalar bana göre.  Bu nedenle kullandığım ve memnun olduğum fırçalari yazmak istedim.

Göz kapağıma renk vermek için şu fırçalari kullaniyorum.


Sırasıyla, siyah Flormar , mor olan Real Techniques ve The Balm. Renkli far uygularken genelde Flormar fırça tercihim oluyor. Çünkü far tutusu ve renk verişi daha yoğun oluyor.

Real Tech. Aslında karıştırma amaci ile de kullaniliyor. Ancak ben nude makyaj yaparken göz kapağına ürün sürmek için kullanıyorum.

The Balm ise göz pınarlarim icin kullandigim bir firca. Daha dogrusu o cevre icin yani sadece pinarlar icin degil.

Flormar ve The Balm sanırım ayni fiyat sanmam ki 20 tl yi geçsinler. Ancak Real Tech. Türkiye'de satışı olmayan bir marka maalesef.




Sırada crease yani kırışık bölgesi için olan fırçalar var. Aslında karıştırma fırçalari...

Bunlardan hayatımın fırçası Bobbie brown.  Mükemmelden başka diyecek şey bulamıyorum.

Diğerleri de oldukça başarılı fırçalar.  The Balm ve Flormar. Bu arada The Balm iki taraflı bir fırça.   Fakat boyut itibariyle daha dar. Bobbie brown kesik koni şeklinde. Bu fırçayi iyi ki almışım. Adı eye countor olarak geçiyor.


Ve krem far uyguladığım fırçalar. Bir tanesi Inglot t22 concealer fırçası.  Bu fircanin kendi işini iyi yapmadığını düşündüğüm için kendisini krem ürün uygulamak için kullanıyorum.

Diğer Flormar fircayi danbu amac için kullanıyorum. Tabi kaş için vs. İşe yariyor.



Bir Real Tech.  Daha bu sisko firca da ya kas altlarimi aydinlatmada ya göz altına kapatıcı sürmede ya da yüzüme kapatıcı sürmek için kullanıyorum.





Sırasıyla kaş fırçası,  eyeliner fırçası ve göz pınarlari ya da göz altına far uygulamak için kullandığım vurgu fırçası... tabi yine hepsi Real Techniques ve hepsi set halinde 15 dolardı.







Bu fırçalarin hepsini çok beğenerek kullanıyorum ve tavsiye ediyorum... sizinkiler nelerrr???


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder