Sayfalar

10 Mayıs 2013 Cuma

Misspera Alışveriş

Geçenlerde misspera.com'dan çok güzel bir alışveriş yaptım. Uzun süredir istediğim iki ürün vardı. Bir tanesi Yves Saint Laurent Dare To Glow aydınlatıcı diğeri ise Vernis a Levres rujları..


Misspera piyasa fiyatına oldukça uygun seçenekler sunuyor açıkçası. Üstelik bunları aldığım gün bir de %15 ekstra indirim vardı ki.. Huuuuu!

La vernis zannediyorum 82 TL ve Dare To Glow da o civarda ve ben ikisini totalde 109 TL'ye almış bulunuyorum. Kargo hızı ve paketlenmesi oldukça güzeldi. Fazlasıyla korumalı...

Vernis a Levres 16 numara soğuk bir pembe. Daha çok mora kayıyor bana göre. Ama bu renk bir şey istiyordum ve 50 Tl civarına gelmiş oldu bana. Glos gibi olsa da değil. Dudakta oturuyor ve duruşunu sabitliyor. Bu rujları seviyorum. İlk reklamı da oldukça baştan çıkarıcıydı bence. Al beni al...






Dare To Glow.. Benim aldığım inci ışıltısı... O kadar güzel ki.. Kremsi yapıda ufacık bir miktar yeterli oluyor ve kesinlikle 10 numara duruyor. 59 Tl almış oldum. Good Deal!

Söyleyebileceğim en özet kelime misspera'ya bakmadan alma! olabilir.

Bye!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder