Sayfalar

16 Mayıs 2013 Perşembe

Yeniler

Merhabaaa... Şu aralar yaptığım en iyi şey sanırım hiç bir şey yapmamak. Belki biraz alışveriş yapmak olabilir. Aslında bir şey alasım da yok ki niye aldığıma dair bir fikrim yok. Dı dı dı dııııt, DEPRESON! Histerik bir vurguyu da verdiğime göre artık alışverişe geçebilirim.

Uzun süredir almayı düşündüğüm, ne uzun ama! İki hafta belki iki ürün vardı. The Body Shop Body Scrub ve Body Butter.. Tabi indirime girmelerini bekledim. Sonuçta hiç bir şekilde bir kaç haftada tükeneceğini bildiğim şeye 38 TL vermek istemiyordum ve eski seriler zannedersem bunlar iki ürün aldım.


Ürünlerden bir tanesi Zencefilli Scrubı ve fiyatı 19,00 Tl idi. Bu ürünü sevmiştim gerçekten. Coconutlı olanını kullandım ve istediğimin bu olduğunu o günden beri biliyordum.

Kokusu çok da önemli değil; ama zencefil kokusunu sevmem. Bu bir gerçek. Gene de muhteşem performansını es geçemezdim hele de 19 liraya düşmüşken..

Diğeri ise Butter.. Bu zannedersem yılbaşına ait bir ürün. Ne koktuğu hakkında hiç bir fikrim yok. Ama meyvemsi kokuyordu şöyle bir üstün körü kokladığımda. Body butterlarına aşığım TBS'ın ve 19 Tl olan bu butterı da almazsam eve geldiğimde eminim böğrüme öküz oturmuş gibi hissederdim.


Sonra da Sephora'ya bir uğradım. Bana sevimli bir hediyeleri vardı. Az uğraşmadım bu hediye için. Mail adreslerine ''hani lan doğum günü hediyesi boşuna mı Black Kartlıyız'' ana temalı nazik bir mail atmamla işler yoluna girdi. Ürünleri çoook beğendim. İki lip stick ve bir allık içeriyor. Diğer 4 rengi de far.



Diğer bir aldığımsa Lancome Teint Miracle pudrası... Ten mucizesiymiş.. Bakalım ne mucizeler yaratacak. Aslında Chanel düşünüodum da bunu nası aldım bilmiyorum. Bu arada fiyatını bilmiyorum bu pudranın. Bu kısma hiç sevinmedim şuan. Aferim bana!






Sonra da Watsons'a uğradım. Öyle oje alcaktım aslında ama kendimi bir adet L'Oreal Lumi kapatıcı ve L'Oreal lipstick almış olarak buldum. %20+%30 kampanyasından oldukça uygun bir fiyata geldiler. Aslında Gratis'te %50 varmış. Napalım.



Kapatıcıyı çok sevdim. Gerçekten. YSL Touche Eclat bile bu kadar etkilememişti beni. Kesinlikle luminizer ürünler kullanmayı tercih edenlere öneririm. Elbette göz altlarınız için.


Öpüldünüz canlar.

4 yorum:

  1. Lumi kapatıcı ve fondoteni cok merak ediyorum.. bnde sephoradan okdr alışveriş yapyrm hala white karttaym :S cokta onemsemiyorum sanrm... cicilerini Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lumiye bayildimmmm :)) ama fondoten de yurt dışında acaip ünlü var demek bir hikmetiii...Teşekkür ettimmm:))
      Ama lumiyi cok sevdimmmm ha ama bu kapatici degil ysl touche eclat gibi aydinlatici daha cokk aklinda olsun

      Sil
    2. ozaman ysl bitmeden almama gerek yok sanırım aynı işlevi görecekse :)

      Sil