Sayfalar

23 Mayıs 2013 Perşembe

YES TO CARROTS

Merhabalarrr... Devv Sephora indiriminde aldığım şu ikiliyi bir süredir kullanıyorum. Oldukça uygun bir fiyata 15 TL'ye almıştım.

Organik olduğunu söyleyen bir seri ve kimyadan anlamadığım için de doğruluğunu bilemiyorum. Ama parfümsüzler. Sıradan anneanne kremi gibi kokuyor belki...


Bu ikili bir adet Scrub ve bir adet Butterdan oluşuyor.Şunu özellikle söylemek zorundayım ki benim cildim çok kuru. Bununla beraber ben kocaman partiküllü, yoğun scrublardan hoşlanıyorum. Bununla beraber oldukça yoğun butterlardan..

Bu serinin scrubı çok yoğun değil. Ancak partikülleri de küçük sayılmaz. Cildi hiç çizmiyor. Ama çizmesini ben tercih ederdim. Yani kötü asla diyemem. Çünkü değil! Ama şöyle diyebilirim, epilasyon sonrası deri altında tüyleri çıkamayan bir insan olarak benim bacaklarım acayip kaşınır. O nedenle de hemen peeling yaparım. Ancak bunu yaptığımda çok ferahlamadım ve hemen banyo fırçası ve duş jelimle kendimi ovaladım... Yine söylüyorum büyük ihtimalle benim gibi kıp kırmızı banyodan çıkmayı tercih edenlerden değilseniz SEVERSİNİZ.


Buttera gelince... İşte bu olmadı. Cidden olmadı. Head to toe diyor. Ben de denedim çeneme sürdüm. Ta taa hemen bir iki sivilce çıktı.


Ayrıca butter dediği butter gibi değil sanki. Losyonla butter arası bir kıvamda. Bana gerçekten yetmedi maalesef. Buna rağmen shea yağı ve ölü deniz mineralleri içeriyormuş. Ayrıca hızlı emildiğini de söylemek zorundayım..


Eğer benim gibi timsah derisi şeklinde kurumuyorsanız bu krem çok alınası aslında. Sadece bana hitap etmiyor.

Totalde ikisini 15 TLye almıştım. Sanırım bu set 90 TL idi...

Tekrar alacağımı sanmadığım bir seri oldu maalesef. Sanırım daime TBS ve Bath and Body Works benim için bir numara kalacak.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder