Sayfalar

11 Mayıs 2013 Cumartesi

Shisedo Pureness

Günün mucizesi Shisedo Pureness...


Bir süredir bilen bilir yüzümde sivilcelerim baş edilemez bir hal almıştı. Aslında cildim kuruydu ve bu sivilceler de nereden geliyor diye düşünürken anladım ki nemlendiricimdenmiş.. ŞURADA bahsettim.


Şimdi o iki kremi de kullanmıyorum. Biri zaten çöpte. Yaklaşık iki ay önce yaptığım bir alışverişte bu serinin kofresini aldım. Bir haftaya yakın kullanıyorum.

Temizleyicisini ilk sürdüm ve dedim ki EYVAH! Bu kremsi bir şey ve yüzüm mahvolacak. Alakası yok! Cildim bebek gibi oldu üstelik de tek gram fazladan yağlanmadı. Şuan bütün sivilcelerim geçti. Üstelik de cildim kuru değil artık.

Temizleyicisi peeling gibi ve oldukça başarılı. Yüzümün arındığını hissediyorum ;ama asla kuruduğunu değil. İçinde partiküller var. Buna rağmen hiç hissedilmiyor. Kesinlikle çok nazik. Kullanımı da rahat.

Tonik alkolsüz ve yüzü rahatlatıyor. Kullanımı rahat.

Nemlendiricisi de oldukça güzel. Şey gibi kıvamı .. Sanırım erimiş maraş usulü dondurma desem uygun olur. Ancan pompası yok. Elinizi sokup alma durumunuz da yok. Sallayıp avuç içinize boşaltıyorsunuz ve bu da ürün israfına neden olabiliyor. Benim için tek eksisi bu.

Kofre toplamda 89 Liraydı zannedersem. Tek bir ürün fiyatına hepsini aldım. Tabiki orjinal boy değiller; ama kesinlikl az miktar da değiller!

YKM'den aldığım bu ürünü ihtiyacınız olursa MUHAKKAK deneyin derim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder