Sayfalar

28 Nisan 2013 Pazar

Hayatımı mahveden/ kurtaran krem

Hayatimi mahveden ve kullerinden doguran iki kremi yazmam gerek..

Sol tarftaaaaaa nefretim olay, sag taraftasa bebegim biotherm.

 Ne zamandir sivilcelerim psikolojmin ebesini operken su gerizekali kremi kullaniyordum. Neden cunku Watsons'ta Olay promotoru bayan 'bu krem bir bardak su hiiic bisey yapmazzzz' dedi. Inandim. 15 tl olmasi beni inanmaya mecbur etmis de olabilir. Ulan benim suratim kabak tarlasina döndü kullandikca... Ellerimle kazimak istiyordum hasat yapalim istiyordum.... Hatta delice agliyordum falan... Sonra bana birden ilham geldi ve iki gun surmedim. Ve saka gibi sivilcelerim durdu... Bir hafta sonra o kabak tarlasi, asfaltli köy yoluna döndü...

Yapısı su gibi ama yapis yapis bir hissi var. Elinizi bandirmak suretiyle kullaniyorsunuz... ve 15 Tl...


Sonra gidip Biotherm purepeft nemlendiricisini aldim. Bu akneli ciltler icin hazirlanmis bir seri ve temizleyicisi ve tonigi cok iyi... suan yuzum cok iyi durumda... kalan sivilce izleri haric...



BIotherm 50 ml ve oil free.. tamamen akneli ciltler icin yaratilmis bir seri. Kapagi pompali dolayisiyla hijyenik.

Yuzumdeki izler gecmezse sanirim bir leke serumu alacagim. Kar edecegimi dusundugum 50 tl ile ne kadar zarara girdigim ortada....

Siz siz olun benim yaptigimi yapmayin...









10 yorum:

  1. bu olay in nemlendiricisini banada önermişlerdi aldım aynı durum bendede oldu hiç uygun değil bence sivilceli yağlı ciltlere

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesiinlikle degil. Biotherm purefect, clinique anti blemish ve shisedo pureness en iyi uclu bence ama en uygun fiyatli olan biotherm suan. 69 tl

      Sil
  2. Vichy normaderm seriside guzel aklinda bulunsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Memnun kaldin mi ?? Ona da bakiyim bunlar bitince

      Sil
    2. kullanıyorum şu an 1 ay oldu memnunum toniğim bitmek üzere yine o seriden alıcam blogta yazdım

      Sil
    3. Evet hatirliyorum ilk aldiginda da bkmistim :) ben de bakicam. memnun kaldiysan sevindim ya insanin urununu bulmasi sans isi

      Sil
  3. hergün yeni moda
    malzemeler çıkıyor hızlarına yetişmek gerçekten zor :)

    YanıtlaSil
  4. En iyisini bulup onda kalmak lazim:)

    YanıtlaSil
  5. Size kesinlikle katiliyorum. Ozellikle biz kadinlar Olay urunlerinden uzak durmaliyiz diye dusunuyorum. Benzer bir olay basima geldi. Goz alti kremi kullandim ve goz altimda et beni olusturdu. Annemle birlikte kullaniyorduk ki ayni sey ona da oldu. Yazinizi ve blogunuzu cok begendim severek okuyorum sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok haklısınız, korkumdan standin önünde duramiyorum. Cok geçmiş olsun...

      Ayrıca çok teşekkür ederim, sevgiler... :)

      Sil