Sayfalar

11 Nisan 2013 Perşembe

kozmetik alisverisi




Selam millet! Istanbul'a gidisim, pc min çökmesi falan derken baya da yazamadim. Bugun tablet aldim da gene yaziyorum şükür!

Aslında hem kozmetik hem de kıyafet alışverişim oldu ama ikiye böldüm. Bakalim neler aldim.



İstanbul'dA hala inglot var. Ben de oradan 4 adet far aldim. Toplam 36 lira tuttu yanilmiyorsam. Renkler harika. Bu senenin hitleri.

SOnra hello kitty den far paleti aldim. Keske almasaydim. Rezalet! Rekler mükemmel ama pigmentasyon sıfır.
MAYBELINE
MAYBELINE baya indirimde su ara rimmel aldim ama o indirimsizdi ve bayildim roket Lashes rimeeli gercekten bende takma kirpik gibi durdu....


 Tabi bir de far aldim. Bu durumun sizi oldukca şaşırttıni biliyorum! Terracota gbi bol ışıltılı. Hoşuma gitti.  13 tl idi galiba.

 YiNe flormar dan 07 nolu paleti  aldim ve asik oldum. Soylenecek tek soz bu olabilir. Pigmentasyon renkler kalite harika.... ikinci rengi kontur yapmak cin kullandim. İnanılmaz dogal duruyor. Kesinlikle tavsiye ediyorum. Özellikle    beyaz tenliyseniz.

Tabi fırça da aldim. Goturduklerim yetmemis gibi kicima kabak baglamadan delige giremiyorum da ben. Valiz tasimsktan da bosaltmaktan da doldurmaktan da hoslanmiyorum. O yüzden hep bir şey eksik oluyor habire alıyorum.

Neyse bobbie brown dan bir karistirma ve allik fırçası aldim. Sanırım bugüne kadar gördüğüm en mükemmel göz fırçası.


Mac 190 ve kabuki icin de aynilarini soyleyebilirim inanin.

Bir de mac ten kalem far siyah kalem aldim. Habire kırılıyor nasil sey anlamadim.

Ve tabiii ojeler....




Sally hansenden aldiklarimi cok zor kullandim. Kurumadilar renk vermediler cildirttilar beni..


Bir kac adet golden rose ve rimmel ve dsonunda ilk kez bir ojesini sevebildigim essieden aldim. Bir kismi Istanbulda olfugu icin resim yok. Golden rose un yeni serisi cok guzel ama bir gunde soyuluyor maalesef.

Kalyon oje kurutucu ve yine GR tirnak yagi aldim ama flormar cok daha iyi.
Gratis den de vigour bee dus jeli ve losyonu aldim. Bayildim mükemmel bir bal kokusu var ama onlar da istanbul da maalesef simdilik bu kadar opuldunuzzzz











2 yorum:

  1. Yine bir sürü güzel şeeey! Flormar 07 her eve lazım gerçekten. Rocket rimeli de çok merak ediyorum ama zor çıkıyor diye duyup almamıştım, takma kirpik etkisi yapıyorsa mutlaka alınmalı. Hepsini de güle güle kullan :)
    ps1: Bloğun yeni hâli ne kadar güzel olmuş diyemeden yine değişmiş, her seferinde daha güzel oluyor :)
    ps2: Saat 02:30 ve öksürmekten uyuyamıyorum, sevdiğim bloglar olmasaydı sıkıntıdan patlardım herhalde <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Flormar gercekten efsanem oldu. Rocket de oyle. Ama temizlikle ilgili sıkıntı yaşamadım cunku sephora goz makyaj temizleyici kullanıyorum.

      Tasarimi boyle daha cok sevdim daha okunasi sanki degil mi (:

      Gecmis olsun bu arada (:

      Sil