Sayfalar

28 Nisan 2013 Pazar

Flormar Katikul Giderici



Uzun zamandır Flormar ürünlerine karşı sempati duyuyorum malum. Tirnak besleyici yağını aldığımda tamam dedim; ama bu urun beni pek sevindirmedi.

Katikul giderici bu urunleri tirnak eti iticiler ile kullaniyorum. Son zamanlarda da Flormar yağ ile... Bu ürünü de o yüzden aldım.  Ancak yağı kadar başarılı bulamadım.

Ayaklarima pedikur yaparken kullaniyorum. Çünkü benim etlerim inanilmaz ince.  Ve dostlar anladım ki bu şey ince etler icin...biftek gibi tirnak etinde ise hala klasik yöntemlerden daha iyisini bulamadim.

6-7 TL yi geçmeyen bir fiyatı var. Klasik manikur yerine gecemez ama ince etlerde basarili. Zaten olayi quick manicur..

Yabancı markalar yerine yerli sermayeye yönelmek isteyenler Flormar iyi bir alternatif..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder