Sayfalar

14 Nisan 2013 Pazar

bahar alışverişi

Merhabaaaa... psikolojik tatmin yontemi alisveris maceralaarimla gene karsinizdayim. Istanbul'da hava cok entresandi. Ben kislik gittim bahar geldi. Alisveris yaptim kis geldi. Aaaaa sinir oldum yani. Neyse. Istanbul'da en cok yaptigim sey H&M gezmek olmus olabilir. Ne maceralar ne maceralarr sormayin.

Neyse H&Mi seviyoruz trend olan seyler hemen geliyor. Acikcasi bershka ve stradivarius gibi yerlerden alisveris yapmayi sevmiyorum. Hem dandik hem de 3 kurusluk seye 20 kurus odemekten nefret ediyorum. Sonucta uretimciyim yani. Kaca mal olcagini tahmin ediyorum. Tabi kiyafet uretmiyorum canim, makine muhendisiyim de uretimden geliyoruz malum.


Neyse iste H&M fiyat olarak daha uygun ve ayni kalitedeler hemen hemen. En azindan kiyafetler genelde utulu yani, ki bu benim icin cok onemli.

Neyse gelelim neler aldigimaaa...

Bu floral desenli peplum bluz 20Tl
Floral desen kalem etek 30 tl
Beyaz gomlek 30 tl
Krem rengi gomlek (onu terkoz dan aldim) 10 TL




Sonraaa devam ediyorummm

Ceket 50 tl
Elbise 50 tl
Naylon ceket 50 tl 
Ayakkabilar 25 tl







Bunlarin disinda bir ayakkabi ve bir de cuzdan almis bulundum.







Sanirim hepsi bu kadar. Cunku suan anladim ben yanmisim.

Ayakkabi 169tl

Cuzdani hatirlamak istemiyorum. Sevgileeerr






2 yorum:

  1. Terkoz degil,terkos

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Terkoz, giristeki kırmızı tabelada da ayni şekilde yazdığını gorebilirsiniz. Zamanla ses asinmasina ugradigi icin z degil s diyorlar

      Sil