Sayfalar

3 Nisan 2013 Çarşamba

Bittiler

Se..See..Ses birrrkiii... Evet şuan yayınımıza şehir dışından kaldığı yerden devam ediyoruz.. Bu ay ki bitenler baya bir bittiler.. Fazla sayıda bitenle karşınızdayım yaniii...

Neler bitirmişim?

Watsonslardan 99 kuruşa aldığım Exfoluating superfruits  mask'den bir paket bitirdim. Bu ürün peeling etkili yüzü güzel geren ve bence temizleyen, fiyatına göre de iyi performanslı bir ürün tekrar alınır!


Dermokil  akneli ciltler için kızarıklık giderici maskelerden iki adet bitirdim. Tanesi 6 tl ve inanın değmedi. Hiç bir fark göremedim ve sevemedim. Bıraktım 6 Tl olarak hayatına raflarda devam etsin.

Ocak ayında Sephora'daki devvv indirimden aldığım kremi de bu ay bitirdim. Ultimate moisture hydrating cream, su bazlı bir krem. Susamış ciltler için yazıyor üzerinde. Ben jel kıvamlı kremleri daha çok sevsem de bunu sevmedim diyemem. 15 TL ye almıştım üstelik (:

Lip Balm olarak da Yves Rocher'in inanılmaz sevdiğim ve kokusuna bayıldığım Hydra lip balmını bitirdim. Almaya gittiğimde kalmamıştı :S




Yine Yves Rocher'den aldığım akne indirme etkili şu kapatıcıyı bitiremedim çünkü bozulmuştu. İçinde su akıyordu resmen. Dolayısıyla çöpe yolladım. Etkisini beğendim. Ama makyajsız kullanamadım. Çünkü benim rengime kesinlikle uymuyordu.

Saç ürünü olarak Bioblas'ın saç dökülmelerine karşı maskesini kullandım ve bitirdim. Evde iki tane daha yedek var. Hiç birini satın almadım. Hepsi alışverişlerimde hediye olarak geldi. Ama sevemedim ne yalan söyleyeyim.


Bir de şu sıvı saç kremi. Bu krem de zayıf ve yıpranmış saçlar için. Ama sorun şu ki saçlarım ertesi gün 5 gündür yıkanmamış gibi oluyordu.  Bu ürünlerin ortak yanı saç derisine uygulanabiliyor olmaları tabi...

Saç demişken yine Pantene'in ısıya karşı koruyucu spreyi de bitti. Yerine Got2B geldi.. Bu spreyi seviyordum. Saçlarımı çok güzel yapıyordu bence. Isıya karşı ne kadar korurdu bilemem, ama Schwarzkorp gibi yapıştırmıyordu en azından. Pahalı olanlarına uygun bir alternatif bence.



Gelelim tırnaklara... 

Çok severek kullandığım su yeşili Pastel ojem bozulmuş. Gene de çöpe yollamadan son kez kullandım. 83 numaraydı galiba. Bu arada üçüncü günü fotosunu çektim. Essie halt etmiş!



Her zamanki gibi bu ay da bir tane şelale aseton ve NOBs un oje çıkarıcı mendillerini bitirdim. İkisini de çok başarılı buluyorum. Özellikle nobs u ve Lilakutuya beni ounla tanıştırdıkları için de ayrıca teşekkür ediyorum. İlk çıktığından beri hastasıyım.


Bir adet de Kalyon'un oje kurutucusunu bitirdim. Bu ürün içindeki silikondan dolayı tırnak etlerini yumuşacık yapıyor ve bence ojeyi daha güzel gösteriyor.


Bir de rimmel in Nail Rescuesü var tabi.. Tırnakları 15 günde daha sert ve sağlıklı yaptığını söylüyor ve bence de bu işi fazlasıyla güzel yapıyordu. Ama kıvamı bozuldu. Uhu gibi oldu. Atmak zorunda kaldım.
Gelelim ağız bakımınaaa... 

Bir adet aşığı olduğum Colgate optik beyaz ve bir de Listerine ağız bakım suyu bitirdim. Bu arada cool mint ın tadı çok güzel Listerine için (:



Makyaj ürünlerine gelirsek bir adet maskara bitirdim. Clinique High impact maskara. Dolgunluk ve uzunluk veriyordu. Seviyordum. Kolay temizleniyordu ama uzun süre kalıyordu. Dökülme yapmıyordu ve gözlerimi yakmıyordu.



Göz altı kapatıcısı olarak bugüne kadar en çok Garnieri sevmişim meğerse.. Touch eclat kullanıyorum şuan Yves Saint Laurent'ten ve Flormar'ın bir kapatıcısını. İkisini de bu kadar sevmedim. Neden bilmiyorum ama gene bunu alabilirim...



Flormar'ın waterproof göz kalemini bitirdim. Rengi, sürümü çok güzel de nasıl waterproof işte onu anlamadım. Elimi sürsem dağıldı arkadaş!



Sonunda Mac Machmaster da bitti şükürler olsun! Nefret ettim bu fondötenden yani ne diyeyim. Bitsin diye uğraştım durdum sonunda da bitirdim!

Yüzümde turuncu duruyordu üstelik de 1.5 rengim. Kapatıcılığı tamam yok da azcık da kapatmaz mısın yahu.

Pastel Magic Perfect miydi adı işte şu kapatıcısını bitidim. Aslında severek kullandım ne yalan söyleyeyim. Dibini de gördüm. Yapısı kremsi olduğu için göz altlarıma bile kullanabildim hatta. Ama alttaki far kısmı da çok güzeldi. Aydınlatıcı olarak kullandığımda disko topuna dönsem de geceleri bence çok hoş duruyordu. 



Bir de Essie nin güya renk dengeleyici şu kapatıcısından sadece ten rengi olanı bitirdim ve çöpe yolladım. Hiç sevmedim. Hiç bir işe yaratamadım. ATTIM!

Vücud bakımına gelirsek de

Bir adet coconutlı body shop duş jeli bitti. Nasıl bitti anlamadım. Açtım 2 3 hafta sonra bitiverdi. Sevmedim. Bir daha alacağımı sanmıyorum. Çok köpürmüyor. Çok kalmıyor kokusu. 


Yine body shop ın coconut body butterı bitti. Kokusuna da yapısına da hastayım!

Watsonstan aldığım kendi markası olan şu yabanmersinli blueberry o muydu ya :S neyse işte bitirdim. Çabucak bitiverdi. Ama sevdim. Taneleri büyüktü. Pahalı alternatiflere iyi bir tercih olabilir.Kokusunu söylemiyorum bile. Duş alırken bile unuttuğum bir koku o derece kalmıyor :D

Marks & Spencer'dan aldığım coconutlı kremi de bitirdim. Gramajı büyük, çoook güzel kokuyorrr.. Güzel nemlediriyorsa da bana yetmiyordu. Ayrıca hemen emiliyor yağlı his bırakmıyordu. Hem de indirimde 6 TL idi daha ne olsun!


Parfüm testerlarımdan da bir adet Givenchy Dahlia Noir, Cloe' love ve Calvin Klein Euphoria bitirdim. Hepsini de çok sevdim. Ama Cloe biraz daha gece için...



Bir de Flormar'ın makyaj temizleme mendillerini bitirdim. (Resimlerin kusuruna bakmayın şuan şehir dışındayımmm) Yenisini de aldım oldukça ıslaklar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder