Sayfalar

14 Şubat 2013 Perşembe

Bir küçük İstanbul Alışverişi

Desem de inanmayın! Yükte de pahada da ağır gayet.. Şaka şaka indirim vardı yahuuu... Son gittiğimde içimde kalan bir ukte vardı bilen bilir.. Bath and Body Works'e gidememekkk... Ah bir Coconut Auruba vücud kremim vardı kokusu efsane... Body worksü bilen bilir bi sürseniz parfüm gibi kalır üzerinizde o koku. Ya bana alakasız kuafördeki kızlar falan sorardı parfümün ne diye o derece! Neyse sonuç olarak koku inanılmaz, kalıcılık inanılmaz, krem kalitesi harika işte öle sürdün mü hamur yoğurur gibi ovmuosun oranı buranı hemen emiyor.Uzun lafın kısası anca bu kadar oldu kusura bakmıoruz!

Tabi gene hava alanında Coquet'e uğramasam içimde kalırdı. Ankara Esenboğa'da Coquet outleti var. İstanbul'daki Hava Alanlarında yok. Neyse ben bi baktım fiyatlara OHA!  4,50 TL ; 9,50 TL ... tabi o nokta nokta nokta kısmıyla hiç ilgilenmedim. Böyle böyle derken ben baya toplamışım tabiii... 

Pembe ve kahve rengi bileklik 4,50 TL'lik olanlar.. Coquet'i bilen bilir şu bileklikler 29.00 TL yaaa 19,00 da olabilir aaa unuttum!...


Sarı bileklik de ya.. 39.00 tl idi galba ama indirimde 9,50 TL :) OLEY! (Sanki bedava da..)



Küpeler 9,50 TL indirimsiz 39,00 TL
Bilin bakalım aşağıdakilerden hangisiiiii?

Bilemediniz mi ?İşte buu... Resimde çıktığından çok daha güzel!


Yüzüklerin indirimsiz halini inanın sormadım; ama sanmıyorum ki bir 29,00 dan az olsun. Coquet bu.




Sonraaa Marmara Forum'da Twist'e girdim ve şu bilezikleri aldım.. (indirimsiz 29,00 TL indirimli 9,00 TL ne hoş di mi ;) ) ve tabi ki -sezon başında görüp de bi kolyeye 49,00 TL vermeyip- döne dolaşa arayıp bulamadığım kolyeyi 15,00 TL ye buldum ya ben! Of of of ne diim! Zaten Marmara Forum bu anlamda harika bir AVM.





Sonra tabi ki Marmara Forum Sephora'ya da uğradım. Seviyorum Marmara Forum Sephora'yı ya. Hiç cimri değiller bana bir lancome yüz maskesi, iki minik biotherm aqua source nemlendirici ki bunları çok severim iki de CK Shocking parfüm testerı verdiler ben de ayıp olmasın diye şu 19,90 lık temizleme suyunu aldım :D



Bu arada Flormar'a da uğradım. Çok merak ettiğim fondöten fırçasını, bir adet kaş kalemini ve bir adet göz kalemini aldım. Bir de makyaj temizleme mendili. Haa bi de rujj...


Makyaj temizleme mendili: Acayip hassas ciltliyim. Her şeye allerjim var. Bazen erkek arkadaşıma bile allerjim oluyo bence! Neyse bu mendile alerjik reaksiyon göstermedim ya! Ne bir yanma ne başka bir şey. Üstelik kalın mendilli ve de güzel temizliyor... Sevdim hem de 2,50 TL ben Inglot kullanıyordum hem 10 katıydı hem de artık yok. Sevdim seni Flormar..

Ruj: Yumuşak yapılı bir ruj. Mat. Ten rengi. Pigmentasyon güzel. Ama pek kalıcı değil. Kapağı ise hiç Flormar değil. Çok şık!


Kalemler: Bildiğiniz aynı kıvam. Ton farkı çok çok az. Belki ayır dahi edilmez de ben koku ve renk konusunda çok duyarlı olduğumdan ayırt edebiliyorum. Çok kötü değiller. Göz kaleminin kıvamı bana biraz sert geldi. Tabi ben Too Faced kullandığımdan, o çok yumuşak ve pigmentli de... (şuan hava atıyorum! ama bakmayın sette çıkmasa almak aklıma gelmezdi..) 



Ve FIRÇA: Ya bu fırça efsane! Çok başarılı buldum. Cidden başarılı buldum. Yüzüme fondöten sürerken Sephora 43 numara kullanıyordum. Emekliye ayırmadım, kendi görevine yolladım. Bu fırçayı çok çok çok başarılı buldum ve 16,90 TL! üstelik de dökülmedi.


BATH AND BODY WORKSSSSS 

Böyle hayvani bir başlık atmasam bunca övgüye yazık olurdu.. Hadi amaa..Neler aldım..Çok bir şey alamadım. Valizim fazla ağır olacaktı. Zaten gene gideceğim diye bir de evdeki kremleri bitirmek istediğimden..Bu arada ben gittiğimde %50 vardı.. Thanx GOD! 

Ben şu kokusu harika Coconut Auruba duş jelini aldım. Ki mağazada tükenmişti.. Bu koku bir efsane! Bir gün Deniz dedi ki 'Ya sürme şunu. İnsanı umutlandırıyorsun, sanki hemen cebinden kurabiye çıkarcakmışsın gibi kokuyo. Canım çekiooo'. Tabi sağda solda soranları söylemeye gerek bile yok.


Coconut'ın body creami kalmadığından bunu aldım. Ama kokusu ona benziyor. Aynı tarz. Bu krem o kadar ipeksi ki sürdüğünüz gibi emiliyor. Body Shop'un butterından hafif yapılı kesinlikle ama ben onu çok severim. Hele vanilyalısını! Ama bu hafif yapısına rağmen onun gibi nemlendiriyor. Hem de buramm burammm kokuyor. 39,00 TL bölü iki fiyat. 



bir de şu kokusuna aşık, hasta, kara sevda, veba vb. tüm tutkulara kapıldığım mum var. Uzun zamandır almak istiyordum. Ya yemek istiyorum bunu ben ya. Cupcake kokulu kocaman mum 44,00 TL bölü iki... bu kokuyaaaa aşığımmmmm...



Son olarak sevgilimin hava alanında bana hedie ettiği şu harika tam benim zevkim kazan büyüklüğünde bardağı ve yazarken ışığı yanan kalemimi de eklemek istedim...



Bardağı ilk gördüğü an 'Tam senlik kova gibi habire çay içersin' dediiii ve bana buuu çoook güzel bardağı aldı tabii bir de şuu çoook güzel kalemii (: Seviyorum onu! 


Sevgiyle kalın... 

2 yorum:

  1. Ne kadar güzel anlatmışsınız, yarın çıkıp ekonomiye can veresim geldi:) Hepsini de güle güle kullanın :) Bath & Body Works bana çok dokundu yalnız, İzmir'e de açılsın artık, çok merak ediyorum kokularını! Flormar fırçadan ben de aldım, memnun kalırım umarım. Son olarak hiçbir alış verişimde tester vermeyen Sephora'ya selam olsun:)

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim :)

    Açıkça söylemeliyim ki bu alışverişimin en önemli kısmı benim için B&BW'tü. Ben de Ankara'da bulamıyorum. Ama telefonla sipariş imkanı var. Belki bir vucud losyonu yanına tester koyarlar siz de kokuları denemiş olursunuz (:

    YanıtlaSil