Sayfalar

22 Kasım 2012 Perşembe

AKNESİ (SİVİLCESİ) OLANLAR BURAYA ALALIM...

Gelin gelin gelin.. Koşun kızlar,acele edin! Evet çağın vebası, ergenlerin korkulu rüyası AKNE! Şahsen ben çok kolay ve duru bir ciltle aknesiz bir ergenlik geçirdim. Ara sıra kaşlarımı almaktan Hintli gibi iki kaşımın ortasında bir sivilce çıkardı o kadar. Ama ne olduysa oldu ve sivilcelerim çıkmaya başladı. Üstelik fondetein kullanmayan bir insandım. Sabah akşam aksatmadan yüzümü yıkardım. Öyle çekirdek,cips vs. de yemem yani 100 yıl önüme koymayın aklıma bile gelmez yemek. Haaa çikolata diyorsan dur orda. Kaçar mı buldum mu çiğnediğimi göremezsin. Direk mideye indiririm. Ama çikolata sivilce yapıyor olsaydı aile boyu sivilceli olurduk. Yüzümüzden ayağımızdaki küçük parmağa kadar. Yani en azından benim için durum böyle.Çikolataya allerjim yok çok şükür!

Gel gelelim fasulyenin faydalarına. Doktora gittim İstanbul'da bir özel hastanede.Doktor bbey hiç bir tahlil yapmadan hormonal dedi.Bir Sebamed sabun bir de sivilce merhemi verdi ki hiiiiiç bir faydasını görmedim Allah var. Sonra Marmara Forum'daki Boyner'de gezinirken öylesine Clinique standında bir bayanla konuştum. Kendisi belli ki baya bilgili. Markasını tanıyor. Tanıtmayı başarıyor.(Şahsen ne uzmanlar gördüm ne sattığını bilmiyor.) Bana Clinique Anti-Blemish serisini önerdi. Antibiotikle tedevi yapıyor. Kullandım.Biraz da hor kullandım çabucak bitti. Param da boşa gitti diye üzülürken baktım ben bu Blemish toniğe aşık oldum. Pudralı olduğu için yağı emiyor.Yüze bir duruluk veriyor ve sivilcelerde de etkisi oluyor. Ama velakin temizleyicisini hiç sevemedim! Hem de hiç! Sonra Tekin Acar'da sevimsiz bir kadın bana BIOTHERM'in
Pure-Peft skin serisinin temizleyicisini verdi. Allah'ım harika kokuyor.Bir haftada ne siyah nokta ne sivilce eser kalmadı. Ama ben daha iyisi peşine düşüne bir insan olduğum için o temizleyici bitince H2O'dan akne serisinin temizleyicisini aldım ki siz ALMAYIN!!! Temizlemiyor,köpürmüyor.. Ne işe yarıyor pek anlamadım aslında. Her neyse dün gidip ben gene BİOTHERM reyonunda bu bebekleri aldım.

Bu bebekler beni özlediğim o cildime yeniden kavuşturacak. Tabi bunları almadan önce özellikle Clinique reyonuna da uğradım ki rekabet sağlayayım bana bol bol sample versinler diye ki istediğimi kaptım.
Muhteşem yapılı göz kremleri, sivilce izi sonrası leke tedavi kremi ve günlük nemlendirici.

Ben bu bebeklerden bir torba dolusu aldım tabi ki. Göz altı nemlendiricisi sol üstte yeşil olanı  SKIN-ERGETIC EYES. Mükelmmel nemlendiricilik ve morluk tedavisi aynı zamanda genç kızlar için ilk oluşabilecek kaz ayakları için de tedavi edici özelliği var. Tamamen youth amaçlı sanki çok temiz ve hafif.

Beyaz olan Clinique Even Better gibi leke tedavi edici.Sivilcelerimden kurtulayım deneyeceğim inşallah.

Ve AQUASOURCE nemlendirici.Harika kokuyor. Su bazlı hiç yağ içermiyor.Bu nedenle akne sebebi olması zaten mümkün değil. Genelde WATSONSlardaki fake uzman kızlar 'Krem akne yapmaz' derler. He der geçerim ben de amma velakin yapar arkadaşlar aldanmayalım! Bu krem muhteşem. Eğer bunlara bütçe ayıramam diyenlerdenseniz makyaj malzemesi yerin 3 ayda 4 ayda bir bunları alın ki emin olun makyaksız daha güzel görünen bir cildiniz olacak.

Bu arada ben şuanda Clinique'ten şu nemlendiriciyi kullanıyorum.


Kesinlikle başarılı! Clinique ile ilgili Milliyet'te çıkan kansorojen haberinden sonra ne kadar uzaklaşmış olsam da başarılı arkadaşlar. Bir kere su bazlı.Sanki kış vakti nemlendirmez gibi geliyor ki-Ben suan Ankara'dayım ve burası resmen kışı yaşıyor-nemlendiriyor.Hem de yumuşacık yapıyor. Üstelik leblebi kadarcık ürün yüzümden artıp çeneme bile yetiyor. Bunu bitirince Biotherm'in nemlendiricilerini büyük bir zevk ile kullanacağım ki şimdi onun da açık resmini buraya ekliyorum.

Ve tabi akne diyip de akne söndürücü demezsek ayıp olur.O yüzden ne kadar işe yarıyor anlayamadığım Garnier ve Yves Rocher'in(Çok başarılı) renkli S.O.S. tedavi edicilerinden bahsetmek de istiyorum. Garnier daha uzun zamanda etki ediyor. Ama ediyor arkadaşlar. Gerçekten kurutuyor.Gece yatarken kullanıyorum onu. Y.R. ise renkli ki ben yanlış bir rengini almışım buna rağmen gene de kullanıyorum. Y.R., Garnier'den biraz daha pahalı ama biri 11.00 ise diğeri 18.90 tl civarında olmalı. Yani ciddi rakamlardan bahsetmiyoruz. Y.R. i sevmesem de bu ürünü gerçekten başarılı ve kısa süre içinde sonuç veren bir ürün.

Bu arada Loreal Pure Zone da kullandım akne için ve hiç memnun kalmadım. Yüzümde siyah noktalar oluşturdu. Buna rağmen akne sorununuz ciddi değilse kullanın bence çünkü müthiş rahatlatıcı ve güzel bir temizleyicidir ve ne zaman baksam WATSONSlarda indirimde en uygun fiatlı da orada sanırım. Yüzümde problem yokken favori temizleyicimdi doğrusu. Loreal'in bu iki temizleyicisi de çok başarılı bence temizlik açısından özellikle toniği ile birlikte şuan WATSONSlarda indirimde olan peeling siyah noktalara ölüüüüüüüm diyor. Vazgeçemeyeceğim peelingim kendisi.İste resimleri


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder