Sayfalar

7 Temmuz 2013 Pazar

Yves Rocher Active Sensitive Göz Kremi

Bu ara ağlamaktan ve depresyondan göz altlarım oldu kömür gibi. Sanki benim değil de Rihanna'nin göz altı.  Hem kömür karası hem şiş hem çökük.. Anlamadım gitti. Bu dönemde de Yves Rocher Active Sensitive göz kremi kullanıyorum tabi. Zerre yardım etmedi bana. Depresyona girip aynaya bakıyorum lan daha da dibe iniyorum.



Neyse zaten böyle iddiası olmayan bir ürün.  Nemlendirmesi bana yetiyor. Bu arada Sahra gibi göz altım var. Kupkuru!

 15 ml ve şuan bitmek üzere kendisi.Az yer kaplıyor.  İçine parmak sokmak zorunda kalmiyorum.  Bunlar bence iyi şeyler. 

Fiyati  36 tl ama ben 20 tl ye aldım.  Tam ilk göz kremi niteliğinde bana göre.  Bilsem 2 yıl önce alırdım ama artık çok geç. Yaşlandım. Neyse ben gidip biraz depresyona gireyim. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder