Sayfalar

16 Temmuz 2013 Salı

SHISEDO FOUNDATION BRUSH / FONDÖTEN FIRCASI

Bana göre en iyi makyajın sırrı yüzünüze maske takmış gibi bir görüntü oluşmaması. Fondöten uygulaması da bu noktada çok büyük önem kazanıyor.

Uzunca bir süredir yüzüme parmaklarımla fondöten uygulamaktan kaçınıyorum. Çünkü elimizle dağıttığımız ürünün tam olarak yayılmıyor ve bütün gözeneklere giremiyor. Üstelik de artan ürünün ciltte kalıp gibi durmaya devam ediyor.

 Ayrıca elimi yüzüme sürmeyi de pek seven bir insan değilim. Tırnaklarımın arasındaki bakteriler fondotene karışıyormuş da yüzüme yayılıyormuş gibi hayaller görüyorum. Hem zaten tırnaklarım da uzunsa yüzümü çizmekten de korkuyorum.


Fondöten için bir çok fırça denedim. Ama aralarında en sevdiklerimden bir tanesi şüphesiz Shisedo. O kadar ergonomik ki.. Hem küçük, hem hafif.. Hem de kavraması çok kolay. Ayrıca kılları sık ve açılı. Yüzün en kıvrımlı yerlerine bile ulaşmakta sorun yaşamıyor. Yumuşacık kılları olmasına rağmen kesinlikle rijit. Genelde burun kenarları fondötenin en zor uygulandığı yerlerden biridir. Ve Shisedo ile bir harika oluyor.





Kesinlikle ürün emmiyor. Maske gibi bir görüntü oluşturmuyor. En iyi sonuç için üzerinden bir kez de stippling yani bastır çek yöntemiyle süngerle geçiyorum. Sonuç kusursuz. 

Fırçamı çok canım arkadaşım Ece, Kore'den bana hediye olarak getirdi. Tabi ki Türkiye'de de ulaşmak mümkün. Oldukça yüksek meblalara tabi... 

Diyorsanız ki bir fırçam olsun tam olsun işte o 'Shisedo' olsun. 

2 yorum:

  1. Shisedonun bu fırçasını hiç görmemiştim, teşekkürler en kısa zamanda Tekin Acara gidip bakmalıyım.

    YanıtlaSil