Sayfalar

3 Temmuz 2013 Çarşamba

Aspirin Maskesi

Selammlarr olsun tüm sivilceli melekleree.. Malumunuz sivilcelerim coştu bir dönem ne yaptım ettim geçmedi cenabetler. Neyse cilt bakım ürünlerimi değiştirdim.  Bununla beraber düzenli aspirin maskesi yaptım.  Ve ta ta ta taaaaa.. Geçti :O

Aspirin içerisinde salisilik asit barındırıyor. Salisilik asit de sivilcelerin düşmanı iyilerin dostu.

Peki bunu nasıl yapıyorum.  Bu büyük aspirinlerden 0.5 gr olanı yani suda hemen dağılıyor. Ben elime aaldığım iki üç tanesini suya tutup yüzümde ovaliyorum. Öyle bir süre bekletip yıkıyorum. Yıkarken peeling etkisi de yapıyor mübarek...

Tabi suda çözünen aspirin de alabilirsiniz. Ama onun salisilik asit oranı daha düşük.  Gerci 10 mg ya da 100 mg kadar..

Bu uygulamayı local olarak da yapsanız emin olun kimse dövmez.  Yapabilirsiniz.

En önemli nokta şu ki sakın ola sakın bunu yaptıktan sonra güneş koruyucu sürmeden aman dışarı adım atmayın.

Hadi bol şans.

Ich drucke dir die Daumen!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder