Sayfalar

11 Temmuz 2013 Perşembe

Clinique Deep Comfort El Kremi



Eller en hassas olduğum yerlerden biri.. Genelde insanları yeni tanımaya başladığımda ellerine bakarım. Eller insanın kendine ne kadar dikkat ettiği hakkında bana biraz daha yardımcı oluyor.Ve tabii ki kaç yaşında olduğunu anlamamda da !

Kırış kırış , çatlamış eller o kadar sinirimi bozuyor ki çantamdan krem çıkarıp süresim geliyor insanların eline... Sonuçta deterjanlar, su, soğuk hava ellerimiz için birer tehdit ve bunun önüne geçmek gerek. Bu nedenle büyük umutlarla Clinique'ten Deep Comfort el kremini aldım. 

Deep Comfort aynı zamanda bir katikul kremi. Katikulleri yumuşattığı bir gerçek; ama ne yazık ki ellerimde uzun süreli bir nem tutuşu olmadı. 

Kendisini bir kenara bırakıp vazelin sürmeyi tercih ediyorum şu aralar. Ama çantamda bir kurtarıcı krem olarak hayatına devam edecek. 

Fiyatı oldukça yüksek olan bir el kreminden sanırım çok fazla şey bekledim ve beni hayal kırıklığına uğratan bu oldu. Kremin kötü olması değil kesinlikle. Çünkü krem zaten kötü değil. Ama fiyatına bakınca insanın bir mucize beklediği de doğru.

Denemek için en küçük boyunu aldım ve fiyatı 20 lira idi. Orjinal boyu 59 lira. Denemek isterseniz http://www.clinique.com.tr adresinden sipariş verebilirsiniz. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder