Sayfalar

17 Temmuz 2013 Çarşamba

Too Faced Erotic Gloss

Angelina Jolie'nin dudaklarını kıskananlara müjde!


Angie'nin gemi gibi dudakları kadar olmasa da bizim de dudaklarımız artık dolgun ve seksi gözükebiliyor. İlerleyen teknoloji sağ olsun! Hayır hayır estetikten bahsetmiyorum. Plumping ruj/glosslardan bahsediyorum.

Aslında çok da yeni bir ürün değil. Hatta eski bile sayılabilir. Üniversitede kullanırdım mesela bazen... Üç marka denedim daha önce. Bunlar Dior, MAC ve Bourjois idi. Açıkça söyleyebilirim ki MAC hiç bir işe yaramazken Dior mükkemmeldi ve Bourjois da hiç fena değildi. Buna rağmen geçenlerde Sephora'dan Too Faced'in dolgunlaştırıcı glosslarından olan "Erotic" rengini aldım. Rengine vuruldum; ama yapısı da bir o kadar iyi!

Too Faced'i, o zamanlar Angie'nin kullandığı marka olarak bilirdim. Ama denememiştim. Şimdi ise başımın üstüne koydum bile. (Farlarına olan aşkımı bilmeyen var mı?)

Asıl fiyatı 50 lira civarında. %50 indirimden 25 liraya kaptım kendisini. En güzel yanı da 25 lira olmasının yanında yapış yapış bir his vermemesi. Denenesi bir ürün ve ben bu nedenle mutluyum. Bittiğinde kesin kesin kesin alırım gene... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder