Sayfalar

5 Ağustos 2013 Pazartesi

Alışveriş Vol. Bilmem Kaç//Bayram

Bayramda neler aldım?

Alışveriş deyince kanım daha hızlı akıyor sanki.. Nabzım hızlanıyor.. O yeah!

Watsons- Gratis indirimini iyi değerlendirdiğimi düşünüyorum. Bunun dışında tabi kıyafet alışverişi de yaptım ve takı ve ayakkabı... O yeahhh (Burada Adam LAvine araya giriyor.. Dıt dı rıt tırı..)

Alışverişimin toplu fotosu var; ama Gratis ve Watsons olarak iki parçaya böldüm ve bu kısım sadece kozmetik vs. ile ilgili olacak. Giyim kısmını ayrıca yapacağım..

WATSONS




Loreal Lash Architect Waterproof Maskara 
Loreal Lumi Magic  Kapatıcı
Loreal Göz  Makyaj Temizleyici Çift Bazlı 
Maybelline Master Precise (sanırım okuyamadım yazıyı) Siyah Eyeliner 
Maybelline Color Show 262 Pink Boom (koyu pembe)
Maybelline Color Show 77 Nebline (açık pembe)
Maybelline Color Show 754 Pow Green (yeşil)
Garnier BB krem (Yağlı ciltler için)


GRATİS


Aslında Gratis'in en en sevindiğim olayı ağız bakımındaki indirimi oldu..

Arm and Hammer Hassas Dişler için Beyazlatıcı Diş Macunu (Mikemmel!!!) ve yanında hediyesi Femfresh Temizleme jeli
Cetua Burun Bandı
Benri Aseton 
Benri Pamuk 
The Balm Instain Allık
Emotion  Deo.

Bu seferki indirimler oldukça güzeldi ve ihtiyacım olmayanları almamak için özel çaba harcadım diyebilirim. 

I feel good dara dara dara raa... 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder