Sayfalar

29 Ağustos 2013 Perşembe

Dermoeczanem. com // Online Alışveriş


Size gözüm kapalı olarak bir eczane tavsiye edeceğim. "onlineeczanem.com" hayal kırıklığımı resmen silip süpüren "www.dermoeczanem.com"




Dün göz kremi sipariş etmek için siteye girdim. Aslında sadece göz kremi alacaktım. Baktım 3 al 2 öde var. 3 aldım.

Aldığım göz kremi normal eczanelerde 89 TL iken ben 60 liraya almış oldum. Ayrıca hassas ciltler için aldığım 2 peelingten bir tanesi de bedavaya gelmiş oldu. Toplamda 110 lira ödedim ve kargo için ücret ödemedim.

Kargomu sorunsuz bir şekilde aldım ve içinden bir sürü sample ürün çıktı. Ürünler de Dr. Murad, Dermatologia ve Vichy gibi markalar yani!

Kullandıkça ürünlerle ilgili gözlemlerimi yazacağım; ama dün verdiğim siparişin bugün  elime geçmesi ve bu denli özenli olması nedeniyle kesinlikle tavsiye ediyorummm... (:

6 yorum:

  1. bende bu siteyi denemek istiyorum bidahaki online eczane siparişimi bu siteden yapacağım güle güle kullan :)) canım şu kelime doğrulamayı kaldırırmısın artık yorum yazarken çok üşeniyorum :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kelime doğrulama yaptığımın farkında değilim desem inanır mısın :D Bulayım da kaldırayım bari..

      Evet ya bu site denenesi cidden cidden! diğer alışverişimden sonra iyi geldi cidden :)

      Sil
    2. sanırım oldu, kaldırdım :)

      Sil
  2. Heh olmus olmus ohh bee:) bu arada senin blogun hakkindaki samimi bir dusuncemide paylasmak istyorum ne zmandr aklimda ama unutuyorum. Izlediğim bloglar arasinda bahsettigin urunlerle dikkatimi cekenler arasndasin benim cok sevdiğim markalari sıklıkla gorebiliyorum blogunda ve hazirladgn postlarda üslubunu cok seviyorum bence cok samimi :)) birde küçük bir sikayetim var keske daha sık yazi yazsan :( nacizane düşüncelerim bunlar efendim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy, teşekkür ederim en çok da daha çok okumak istediğin için gerçekten (: aslında ben de fark ettim ürün zevklerimizin aynı olduğunu çünkü ben de ilk seninkileri açıp okuyorum ana sayfada yeni yazıları görünce ;)

      Bundan sonra daha çok yazıcağım inşallaaah!!!! :)

      Sil
  3. Merhaba,

    Kişisel bakım, cilt bakımı, anne bebek bakım, vitaminler gibi kategorilerde online ürün satışı yapan sitemizi de bekleriz www.dermobutik.com

    YanıtlaSil