Sayfalar

28 Ağustos 2013 Çarşamba

Online Alışveriş// Hayal Kırıklığı

Geçenlerde ilk kez bir eczane alışverişi yapmaya karar verdim kızlar. Kozmetik yerine eczane ürünleri kullanmak cilt bakımı için daha mantıklı gözükmeye başladı malum. Ne de olsa 4 fazlı lab. kullanıyorlar.

İyi güzel... Nette baktıım yağlı-karma cilt için Bioderma Sebium Hydra  nemlendiricisinin yanında 500 ml yüz yıkama jeli hediyeydi. Üstelik de 49.90 Tl gibi bir fiyatı vardı "onlineeczanem.com" da. Düşününce çok mantıklı değil mi?



EVETTT!!!

Ama ne oldu ? Namını çok duyduğum bu site ve çalışanları cidden beni sinir etti! Üstelik herkes bu kadar överken... Ürünüm 3 gün sonra geldi.. Böyle bol deneme vardı falan... Ben üvey evlat gibi hissettim kendimi resmen..

Aldığım ürünlerin gelmesi tam tamına 8 gün sürdü! Yahu zaten ürünlerim bitmiş. Neden yollamıyorsun? Üstelik deneme ürünü adına yolladıkları Acıbadem sütü makyaj bilmem nesi? 10 liradan fazla olmayacak bir ürünün denemesini neden yollarsın?

Denemenin amacı insanları yeni şeylerle tanıştırmak ve onları almaya ikna etmek değil midir?

Durumla ilgili siteye artık bir geri dönüş yaptım. Ta taaaaaa kimse sallamadı!!!

Ayrıca siparişimi verdikten bir gün sonra mail atıp adresi değiştirmek istedim. Geçerli adresi de verdim. Ama sonuç kargo eski adrese geri döndü!

Aldığım ürünlerden memnun olsam da bu alışveriş beni hiç mi hiç memnun etmedi!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder