Sayfalar

22 Ağustos 2013 Perşembe

SEPHORA MAKYAJ TEMİZLEME SUYU

Yaklaşık bir senedir SEPHORA markasına ait makyaj temizleme suyunu kullanıyorum. Kendisinin Bioderma kadar iyi olduğuna inanıyorum. Cilt makyajını da göz makyajını da güzel çıkarıyor. Yüzümde her hangi bir reaksiyona neden olmuyor. Ayrıca göz makyajımı çıkarırken göz etrafımı da yakmıyor.


Yine de ben göz makyajımı ayrı bir şey ile çıkarmayı tercih ediyorum. Waterproof makyaj hariç hepsini güzel çıkarıyor. Sonrasında muhakkak yüzümü yıkamayı tercih ediyorum. Yüzümde kalırsa kötü şeyler olacak diye korkuyorum. Benim yüzümde hep kötü bir şeyler olur zaten. Annemle uzun süre görüşmeyip birden karşı karşıya gelince bile sıkıntıdan yüzümü sivilce basıyor.

Pompalı bir şişesi var. Bu nedenle ürün israfı olmuyor. Ayrıca hatrı sayılır bir süre gidiyor. Üç farklı boyutu var. Ben orta boyu alıyorum. Aslında büyük boy daha ucuz. Vay be ben aptalmışım meğerse bunca zaman. Çünkü benim kullandığım 24 tl büyük olanı 34 tl. Seyahatlerde yanımdan ayırmayacağım yegane şeylerden biri oluyor kendisi.

Bioderma bir eczane ürünü ve içerik karşılaştırması yapamam. OK? Ben kimyacı değilim. Oradan buradan duyup da o yeah dostum bunun içeriği bir su kadar saf dersem kendi mesleğime hakaret ederim. Bana gerçek verilerle gelin! Ya da ben size gelirim. Neyse kimse bi yere  gitmeden şu postu bitirelim. Söyleyeceklerim sanrıım bu kadar.. bye!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder