Sayfalar

7 Ağustos 2013 Çarşamba

Bronzer Issue Vol.1

Kızlar n'aber?

Tatildesiniz di mi! Deniz-kum-güneş... Bronz ten... Ben.. Ya ben suyu ya duşta ya spor salonunun havuzunda görüyorum bu ara. Ama renk değişimine inatla direnen renk pigmentlerim bana pek yardımcı olmuyor doğrusu. Aslında güneşte yanıp buruşacağım korkusuyla sürdüğüm +50 faktör kremlerinde etkisi olabilir.

Neyse bugün Bronzer issue vol.1 yapmaya karar verdim. Şöyleki Vol. 1 yüz için harikalar yaratan bir Guerlain Terracotası olacak. Bu konuda Guerlain'ın ne kadar ünlü olduğunu bilmeyen varsa sussun. Artık biliyor.


Guerlain Terracota iki taraflı. İçinde öyle süngermiş, fırçaymış çıkmıyor. 169 Tl veriyorsun bir 3 kuruşluk şey ekleyemiyorlar. İşte bu benim en nefret ettiğim şey bu bronzerla ilgili.

Geri kalan her şey çok sevdiğim şeyler olabilir. Enteresan, alışmadığımız bir tasarımı var. Aynalı kapağı mıknatıslı ve pudra kısmından bağımsız. Buna rağmen hiç düşmüyor. Ben gene de karton kutusunda taşıyorum.

Hayvani boyutlarda.Net 14.5 gr dolayısıyla sürerken elimi korkak alıştırmıyorum.

Ürün o kadar hafif ki... Dolayısıyla tüm yüzüme uygulayabiliyorum.Sanki, sanki ben bronzmuşum gibi oluyor. (Bu arada selam ben vampir beyazı kız ve buna rağmen her şey Guerlain ile yolunda.) Leke gibi durmuyor. Işıltılı bir görüntüsü var. Disko topu değil tabi ki sağlıklı bir görüntü...

Kontur yapmak için müsait değil. Tüm yüze uygulamak için fevkalade.

Ortasında altın rengi bir kısım var gördüğünüz gibi ve bu iki kısmı karıştırarak sürerseniz ışıltılı bir yüz oluyor. Bazen -ayrıca- sadece aydınlatıcı olarak kullanıyorum..

Allah'ım kullandığım en kaliteli şeylerden biri ne diyebilirim ki... (Boru değil 170 lira unutma!)

Ama Morhipo'da indirimler olabiliyor. Bir bakın derim!

Diğer issue'larda görüşmek üzere.. Bronz ve güzel ve .. ne diyebilirim ki.. kızlar!






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder