Sayfalar

25 Ağustos 2013 Pazar

Bittiler Gittiler

Yihha yine "bittiler gittilerrr" zamanıııı!



1.Yes to Carrots Body Peeling: Yazısı burada

2.Yves Roher Jardin du Monde: Severek kullandığım kokulardan. Hafif, çiçeksi.

3.DermoCare Ayak Peelingi: Yazısı burada. Bir paket daha var elimde!



1.Rexonna Duş Ferahlığı : İmzam!

2.Benri Kare Pamuk

3.Colgate Sensitive: Bu diş macunu, dişlerimdeki hassasiyete iyi geldi; ama kullandığım dönemde dişlerim sarardı. İkili pakette almıştım. Şimdi ikinciyi kullanıyorum.

4.Clinique Deep Comfort Hand and Nail Cream: Yazısı burada


1.Biotherm Pure-fect Nemlendirici: Yorumum için tik tak (:

2.Biotherm Pure-fect Yüz Temizleme Jeli: Çok severek kullandım. üç ya da dördüncü paketim. Yazısını okuyabilirsiniz.

3.Loreal Triple Active Göz Kremi: Bir kötülüğünü görmedim. Göz altlarını aydınlattığı doğru; ama daha farklı markalara yöneldim.,



1.Make-up For Ever Fırça Temizleyici: Çok SEVDİM!

2.Sephora Göz Makyaj Temizleyici: Yıllardır kullanıyorum ve seviyorum..

3.Yves Rocher Tırnak Peelingi: Muhteşem bir ürün diyemem. Ama kötü de değill. İkincisini açtım  şuan..

Ohh beee bunlar da bitti gelsin yenilerr (:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder