Sayfalar

16 Ağustos 2013 Cuma

Yves Rocher mini alışveriş


Merhaba bayram arasında Yves Rocher'de diğer bir takım mağazalar gibi indirim yaptı. Aslında öyle mağazaya koşulası indirimler yoktu benim için en azından. Kendime göre oluşturduğum bir liste vardı ki onları indirimde almak için şöyle bir uğradım. Aklımdakilerin dışına çıkmadığıma mutluyum.

Bu indirim nasıl bir şeyse, indirim var dedikleri an insanlar koşuyor. Özellikle düzenli kullandığınız şeyleri stoklamak için iyi bir fırsat olduğunu düşünüyorum. Ben de bu nedenle çok sıradan; ama kullandığım dört ürünü aldım. 

Portakallı duş jeli (1+1), Greyfrutlu duş jeli 
El ve tırnak bakım kremi
Ayak peelingi

Hepsi günlük hayatta sık tüketilenlerden olunca indirimde almamak olmazdı. Gözlemlerimi paylaşacağım.. 

Sevgilerrr... 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder