Sayfalar

11 Ağustos 2013 Pazar

Bronzer Issue Vol.2

Vol.1' de Guerlain ışıltılı bronzerdan bahsetmiştik.. Nasıl bronz gözükebiliriz sorusuna cevap veren tüm yüze uygulanabilen bronzer tipi...( tabi ki kullanacağınız bronzer sizin seçiminiz olacak ben sadece örnek olarak Guerlain'ı kullandım. ) Şahsen tüm yüzüme uygulayacağım bronzerın mat olmasını hiç sevmem. Leke gibi geliyor gözüme..Mat bronzer benim için gölge yapma gereci gibi bir şey.



Çok sayıda mat bronzer almış olan benim için sanırım en sevdiğim bronzer Flormar Wild serisinin mat bronzerı oldu.  Çünkü çok kalıcı ve sanki griimsi. Soğuk bir rengi var. Kırmızımsı mat bronzerlar cildimde bir garip duruyor. Sephora'nın ki aslında bir bronzer değil siyahiler için toz fondöten.. yine de severek kullanıyorum. Flormar'a göre daha turuncu.

Peki bu bronzerı yazın nasıl kullanırım..
Yüzümde gölge yapmak istediğim yerleri -ya da 3 ve ters 3 kuralı biliyorsunuz- mat bronzerla belirledikten sonra bütün yüzüme ışıltılı bir bronzer geçiyorum. Mat yerlere çok getirmiyorum. Böylelikle hem şekilli hem de bronz oluveriyorum.

Not: 3 ve ters 3, yüzünüzde alından başlayıp yanaklarınızdaki oyuk boyunca giderek ve geri gelip çenenize doğru çizdiğiniz hat.. Çenenizi daha uzun ve şekilli göstermek için çene boyunca çizgiyi takip edebilirsiniz.

İmza Vampir Beyazı ama kozmetik bronzu kız!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder